حضور افشارزاده در جمع آبی پوشان/پدر معنوی و پيشكسوتان استقلال در تمرين

بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال و همچنين افرادی از جمله پورحيدری و پيشكسوتان استقلال در تمرين امروز آبی پوشان حضور پيدا كردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به نظر كادر فني استقلال ،آبی پوشان ساعت ١٧اخرين تمرين خود را قبل از بازي دربي برابر پرسپوليس در دستور كار قرار دادند كه در اين ميان بهرام افشارزاده ،پورحيدري و جمعي از پيشكسوتان استقلال براي حمايت از ابي پوشان در تمرين امروز حضور پيدا كردند.

جواد قراب،رضا عادل خانی،کارگر جم و علی جباری مسئول کمیته پیشکسوتان نیز به محل تمرین آبی پوشان رفتند تا ساعاتی را کنار آبی پوشان حضور داشته باشند.

قبل از شروع تمرين اصحاب رسانه مي توانستند حدود ٢٠ دقيقه نظاره اخرين تمرين ابي پوشان باشند و پس از ان تمرين پشت درهاي بسته برگزار شد

تمرين ابي پوشان از ساعت ١٧ اغاز شد و بازیکنان تیم استقلال در ابتدای تمرین امروز به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در نیمی از زمین مشغول بازی آقا وسط بودند. این بازی که میان دو تیم سبز و آبی برگزار شد

نصرالله عبدالهی که در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت برای دقایقی در کنار پیشکسوتان استقلال با آنها گفت‌وگو کرد.

با توجه به برگزاری تمرین پشت درهای بسته امروز فقط تعدادی از لیدرها در محل تمرین آبی پوشان حضور داشتند و هواداری از تمرین استقلال دیدن نکرد.

در اواخر تمرین امروز بازیکنان استقلال به سمت پیشکسوتان آمده و برخورد گرمی با آنها داشتند.

بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین برای ادامه اردوی 48 ساعته راهی هتل خواهند شد و به هتل اكادمي خواهند رفت تا براي رويارويي مقابل پرسپوليس اماده شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار