اهل کری خواندن نيستم؛

صحبت هاي مدير عامل استقلال قبل از دربي

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: اميدوارم دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی هشتادودوم تهران بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده در حاشیه اخرين تمرین ابي پوشان قبل از دربي ٨٢ اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان ما از آمادگی خیلی بالایی برای بازی فردا مقابل پرسپولیس برخوردار خواهند بود و امیدوارم در دربی شاهد بازی جوانمردانه‌ای از سوی دو تیم باشیم. بازیکنان ما فردا با همه توان خود پا به میدان خواهند گذاشت و آمادگي لازم را برای این بازی دارند.
 
وی در خصوص مشکلاتي که بین حامي مالي باشگاه و سازمان لیگ پیش آمده توضيح داد: در اين زمينه ما امروز با تاج صحبت کردیم و در خصوص مشکلاتی كه بین سازمان لیگ و حامي مالي ما وجود داشت که باید حل می‌شد و با دارايت رئیس سازمان لیگ اين موضوعات برطرف شد و از تاج خواستیم همکاری او و سازمان لیگ با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشتر شده و امکانات و تسهیلاتی نیز برای حامي مالي هر دو باشگاه در نظر گرفته شود.
 
افشارزاده ادامه داد: به نظرم دو تیم فردا بازی خوبی را ارائه خواهند داد و از هواداران ابي پوش مي خواهم با حضور در ورزشگاه تيم را مورد حمايت قرار دهند.

دو تیم استقلال و پرسپولیس باید فضاهایی را که در اطرافشان وجود دارد حفظ کنند و امیدوارم رسانه‌ها نیز این فضای مطلوب را هدایت کنند. باید سعی کنیم که در 24 ساعت آینده فضای خوبی برای دربی فراهم شود.
 
افشارزاده در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال با رسانه‌ها گفت: این موضوع را سرمربی تشخیص می‌دهد تا کمتر مشکل پیش بیاید. مطمئن باشید ما در باشگاه استقلال طوری عمل می‌کنیم که حاشیه‌ها کمتر باشد و بتوانيم كار ها را به خوبي انجام دهيم
 
افشارزاده درباره كري خواندن گفت: اهل کُری‌خواندن نیستم و فضای فکری‌ام اینگونه نیست. وظیفه من این است که امکاناتی را برای تیم فراهم کنم و تمام تلاشم را به كار مي گيرم تا كار ها را له نحو أحسن انجام دهم
 
مدير عامل باشگاه استقلال در مورد حضور پورحيدري روی نیمکت استقلال گفت: اگر پورحيدري حالش خوب باشد و تشخیص بدهد که 90 دقیقه مي تواند روی نیمکت بنشیند این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار