هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان استیماچ همچنان ناکام

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال اهواز با نتیجه ی تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در شروع هفته بیست و ششم لیگ برتر سپاهان باید در خانه به مصاف تیم قعرنشین استقلال اهواز شود، دیدار رفت این دو تیم یک قربانی به نام حسین فرکی داشت، استقلال اهواز تا کنون در لیگ پانزدهم برابر اصفهانی ها شکست نخورده است.
 
ورزشگاه فولاد شهر

داور: پیروز سیف الله پور – فرزاد بهرامی – یعقوب سخندان – سیدرضا مهدوی – ناظر: محمدعلی فروغی
 
سپاهان:
 
سپاهان اصفهان: رحمان احمدی،لئونرادو پادوانی،محمد علی احمدی،وریا غفوری،سعید قائدی فر،فوزیل موسی یف،علی کریمی،رسول نویدکیا،حسین پاپی،حسین فاضلی و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیماچ
 
استقلال اهواز:
 
احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی، میلاد ربانی فر، حسین بهرامی عادل کلاه‎کج، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، علی بیگدلی و میلاد پاک‎پرور

سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

گل ها

سپاهان 0 - استقلال اهواز 1(دقیقه 45، عادل کلاه کج): پاس میلاد پاک پرور برای عادل کلاه کج و شوت دیدنی و راه دور این بازیکن دور از دست رحمان احمدی وارد دروازه سپاهان شد. سپاهانی ها اعتقاد داشتند توپ از خط عبور نکرده اما تصاویر آهسته نشان داد توپ وارد دروازه شده است.

سپاهان یک استقلال اهواز یک: (دقیقه 67، امین منوچهری): حرکت فوق العاده سپاهانی ها از جناح راست به محوطه جریمه کشیده شد تا در نهایت پاس نویدکیا برای منوچهری بعد از چرخش این مهاجم با ضربه پای چپ وارد دروازه استقلال اهواز شود.
 
دقایق حساس
 
دقیقه 2: شوت از راه دور لوسیانو پریرا را احسان مرادیان با واکنش زیبا دفع کرد.
دقیقه 3: بازی به دلیل مصدومیت رحمان احمدی، دروازه بان سپاهان متوقف شد تا کادرپزشکی به وضعیت او رسیدگی کند.
دقیقه 10: اشتباه دروازه بان و مدافع استقلال اهواز در دفع توپ این فرصت را در بیرون محوطه جریمه برای قائدی به وجود آورد تا دروازه خالی را باز کند اما ضربه بی دقت هافبک سپاهان با اختلافی عجیب به بیرون رفت.
دقیقه 19: پاس موسی اف به پریرا با چرخش این مهاجم برزیلی و ضربه به سمت دروازه همراه شد که توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22: شوت بیرون از محوطه جریمه توسط علی کریمی با اختلاف زیاد و ضرب کم به بیرون رفت تا سپاهان همچنان در حسرت برد باشد.
دقیقه 28: شوت راه دور فاضلی از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار دروازه بان استقلال اهواز قرار گرفت.
دقیقه 60: فرصت خوبی برای گل زدن در محوطه جریمه نصیب حبیب گردانی شد که این بازیکن آن را از دست داد تا ایگور استیماچ کاملا از فرصت سوزی شاگردانش کلافه شود.
دقیقه 63: ارسال بازیکن سپاهان درون محوطه جریمه پیش از اینکه نصیب پریرا شود توسط دروازه بان استقلال اهواز دفع شد.
دقیقه 64: علی کریمی که برای استفاده از ارسال گردانی به محوطه جریمه هجوم برده بود نتوانست ضربه اش را روانه دروازه حریف کند و با اختلاف ضربه سرش به بیرون رفت.
دقیقه 64: بهترین موقعیت گلزنی برای سپاهان با همکاری وریا غفوری و گردانی شکل گرفت که ارسال گردانی با ضربه سر غفوری را مرادیان از روی خط دروازه دفع کرد.
دقیقه 73: کرنر سپاهانی ها روی سر منوچهری نشست اما ضربه منوچهری از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78: ارسال گردانی از جناح چپ با ضربه سر پریرا همراه شد که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78: خطا در سمت راست محوطه جریمه با ارسال وریا غفوری همراه شد که توپ پیش از اینکه با ضربه مهاجمان سپاهان همراه شود توسط استقلالی ها دفع شد و در برگشت نیز شوت غفوری با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 83: ضربه بازیکن سپاهان از درون محوطه جریمه درون شش قدم به منوچهری رسید که دروازه بان استقلال اهواز مانع از تصمیم گیری او برای زدن ضربه مناسب شد.
دقیقه 90+2: ضربه سر منوچهری روی ارسال کرنر نویدکیا در آستانه ورود به دروازه توسط دروازه بان این تیم مهار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار