بندرعباس؛

اعمال تخفیف ویژه به خوش حسابان عوارض شهری

مدیر درآمد و نوسازی شهرداری منطقه ۲ بندرعباس گفت: پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی و مشاغل در فروردین‌ مشمول ۱۲ درصدی تخفیف ویژه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، احمد دمسازی با اشاره به اعمال تخفیفات عوارض شهری تا پایان سال در این منطقه افزود: بر اساس تعرفه عوارض بهاء و خدمات و سایر درآمدهای عمومی شهرداری بندرعباس به عنوان جایزه خوش‌حسابی مؤدیان عوارض نوسازی  است و از ابتدای سال به نسبت هر ماه یک درصد از آن کاسته می‌شود.

وی با اشاره به این فرصت برای پرداخت عوارض شهری گفت:  شهروندان بندرعباسی در اردیبهشت‌ از ۱۱ درصد تخفیف، در خرداد ۱۰ درصد تخفیف و تیرماه ۹ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

مدیر درآمد شهرداری منطقه ۲ بندرعباس افزود: این جایزه خوش‌حسابی مشمول کسانی می شود بدهی سنوات گذشته نداشته باشند.

دمسازی گفت: بر اساس ماده ۱۴ قانون نوسازی و عمران شهری، اگر مؤدیان عوارض را به موقع پرداخت نکنند علاوه بر جریمه دیرکرد، از تخفیف اعلام شده نیز برخوردار نخواهند شد.

وی افزود: در صورت پرداخت نکردن عوارض ذکر شده در مهلت مقرر، بر اساس ماده ۱۲ قانون مذکور، شهرداری می‌تواند اقدام به قطع برق واحد مورد نظر نماید.

مدیر درآمد و نوسازی شهرداری منطقه ۲ بندرعباس با تاکید بر متعهد مدیریت شهری در ارائه خدمات به مردم گفت: علی رغم پرداخت نشدن به موقع عوارض از سوی برخی از مالکان شهرداری ارائه خدمات به آنها را قطع نمی‌کند و کماکان به  خدمات‌رسانی ادامه داده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.