در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ناگفته هایی از قطع درختان باغ دروس/نقل قول های معاون شهردار بی نتیجه ماند

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده پای حرف های خود ایستاده ام چرا که سالهاست درختان باغات تهران به همین شکل قطع و بعد از قطع درخت مالکان به راحتی مجوز می گیرند و به ساخت و ساز می پردازند.

ناگفته هایی از قطع درختان باغ دروس/نقل قول های معاون شهردار بی نتیجه ماندمحمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران مبنی بر اینکه بنده قطع نشدن درختان باغ دروس را تأیید کرده ام، اظهار داشت: باغ اول که 5هزار متر مساحت دارد از سال 84 تا 94، 47 اصله درخت آن قطع و از بین رفته است.

وی در خصوص باغ دوم که 1200 متری مساحت دارد، گفت: بر اساس کارشناسی های انجام شده در ایام عید درختان این باغ قطع شده و همه ی این درختان قطع شده با پاترول از باغ خارج شده اند.

حقانی با تأکید بر اینکه به زودی دلایل سکوتم در خصوص قطع باغات را برای مردم بازگو می کنم، گفت: ظاهراً عده‌ای علاقه مند به هیاهوی رسانه‌ای و ادامه این رویه هستند من آنچه را که آنان دوست ندارند مردم بدانند با مردم در میان خواهم گذاشت.

وی به اظهارات عبدالهی معاون شهردار اشاره کرد و افزود: بنده الحمدالله هم قدرت تکلم دارم هم توان استدلال؛ دوستان خبرنگار نیز می‌دانند که موبایل من همیشه برای خبرنگاران روشن است پس احتیاجی نیست هیچ بزرگواری به سخنگویی بنده چیزی را تأیید یا تکذیب کند. اگر لازم باشد خودم در خصوص باغ‌ها اظهارنظر خواهم کرد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت:  بنده پای حرف های خود ایستاده ام چرا که سالهاست درختان باغات تهران به همین شکل قطع و بعد از قطع درخت، مالکان به راحتی مجوز می گیرند و به ساخت و ساز می پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
اصل سياست ساخت و ساز در تهران: اول پول ، بعد چيزاى ديگه، بعدم اگه شد فكر محيط زيست باشيم، حالا نشدم نشد. يواشكى پاى درختا قير بريزين آتيش بزنين. هر چى باغ و درخت بود تو تهران نابود شد. براى كاهش آلودگى هوا هم يكى از اصول أوليه ايجاد فضاى سبزه كه با اين قيمت زمين كى مياد پولشو براى فضاى سبز دور بريزه؟ فقط بساز برو بالا، هر چه متراكمتر سودش بيشتر.
ما از نظر الگوى شهرسازى نابغه ايم تو دنيا، بيان ياد بگيرين چطورى در كمترين زمان شهرتونو نابود كنين.
آخرین اخبار