در مراسم رونمايی از كارت اعتباری ويژه بازنشستگان مطرح شد:

امکان صدور350000 كارت اعتباری برای بازنشستگان كشوری

مدير عامل صندوق بازنشستگی كشوری گفت:با همكاری صندوق بازنشستگی كشوری و بانك صادرات از امروز350 هزار بازنشسته كشوری می توانند از كارت های اعتباری تا سقف 6 ميليون تومان استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود اسلاميان مدير عامل صندوق بازنشستگی كشوری در مراسم رونمايی از كارت اعتباری ويژه بازنشستگان كشوری كه امروز (يكشنبه) برگزار شد با بيان اين‌كه در مرحله ی اول 350 هزار بازنشسته كشوری می توانند از اين طرح استفاده كنند، اظهار داشت: اين كارت ها به منظور كمك به بازنشستگان كشوری و همچنين ايجاد توازن در بازار داخلی توزيع و صادر شده است.

وی با اشاره به اين‌که صدور اين كارت ها در مرحله ی اول سقف مشخصی دارد، گفت:درصورتی كه در مرحله اول استقبال بازنشستگان از اين طرح مناسب باشد ،صدور كارت و استفاده از اين تسهيلات را توسعه می دهيم.

* صدور 12 هزار کارت اعتباری برای بازنشستگان کشوری تاکنون

در ادامه اين مراسم اسماعیل للگانی مدير عامل بانك صادرات با بيان اين‌كه بازنشستگان کشوری می‌توانند از سقف 2 تا شش میلیون تومان از تسهيلات اين كارت ها استفاده كنند، بيان كرد: سقف تسهیلات تا   4 برابر حقوق بازنشستگان در نظرگرفته شده است.

وی افزود:بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد که زنجیره‌ای هستند، از کارت‌های اعتباری ویژه سازمان بازنشستگی کشوری استفاده کنند.

مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به اين‌كه بازنشستگان باید به صورت حضوری تقاضای دریافت این کارت را ارائه دهند، اظهار داشت:تاکنون 12 هزار کارت اعتباری صادر شده است كه البته تا 350 هزار بازنشسته کشوری را در این مرحله می توانيم پوشش دهیم.

للگانی درباره افرادی كه حقوق خود را از طریق بانک صادرات دریافت نمی‌کنند، گفت:اين افراد می‌توانند حقوق خود را به بانک صادرات انتقال دهند البته در ادامه اين فعاليت ها هماهنگی‌های لازم با سایر بانک‌های کشور نیز انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.