اسماعیل عباسیان:

عطش سیری ناپذیری برای رسیدن به تیم ملی دارم/انتخاب اولم همیشه ایران است

دروازه بان فوتسال کشورمان گفت: بزرگترین آرزویم حضور در جام جهانی و بالا بردن جام قهرمانی است، تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به تیم ملی دعوت شوم.

اسماعیل عباسیان دروازه فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هماهنگ نبودن لیگ فوتسال کشور تایلند باعث شد در زمان بدی راهی ایران شوم، بازگشتم از این کشور مصادف شد با آغاز رقابت های  لیگ برتر ایران، به همین دلیل نتوانستم استارت خوبی در کشورم داشته باشم، البته شرایط جذب دروازه بان در تیم ها نیز باعث محدودیت انتخابم شد زیرا باشگاه ها به دلیل وجود تعداد محدود دروازه بانان خوب ابتدا به جذب گلر اهمیت می‌دهند، پس با شروع رقابت‌ها شانس گلرها برای پیوستن به یک تیم با نام و نشان کم می شود.

*مجبور به انتخاب سریع بودم

با توجه به اینکه ورودم هم زمان با تشکیل اردوی تیم ملی بود باید هرچه زودتر تصمیم گیری می کردم تا با فعالیت در یک تیم خوب، مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گیرم در همین راستا بامسئولان پایاسازه که مدت زمان زیادی خواهان حضورم در تیم بودند شرایط مطلوبی در نظر داشتند به توافق رسیدم اما متاسفانه به دلیل شرایطی که به وجود آمد مجبور به جدایی شدم. به محض جدایی در هفته چهارده لیگ برتر به تیم شهرداری ساوه که جزء قعرنشینان بود، پیوستم که در چهارده هفته فقط قادر به کسب 4 امتیاز شده بود.



 قول‌های کادر فنی و امیدشان به بقاء در لیگ برتر باعث شد که تمام تلاش خودمان را به کسب امتیاز باقی رقابت‌ها به کارگیریم و پیشرفت قابل توجهی هم داشتیم اما متاسفانه در هفته‌ پایانی بازی‌ را واگذار کردیم که منجر به سقوط این شد با وجود این شرایط با شهرداری ها قطع رابطه نکردم زیرا سرنوشت تیم هایی که با آنها کار میکنم برایم اهمیت ویژه ای دارد.

همیشه با عوامل شهرداری ساوه در ارتباط بودم و در این مدت به تمایل آنها برای ادامه همکاری پی برده بودم با توجه به برنامه‌ها میخواستم با قدرت در این تیم حضور پیدا کنم و ضمن صعود به لیگ برتر توانایی های این تیم و خودم را به نمایش بکشم.

برای این هدف تیم خوبی بسته شد اما مشکلات زیادی وجود داشت که مصدومیت من هم مضاف بر این شد که روزهای خوب فاصله بگیریم با وجود آسیب دیدگی در رقابت‌ها حضور داشتم اما همین موضوع باعث شدت مصدومیتم شد تا اینکه بعد از بازی با دانشگاه و با کسب اجازه از مسوولان  باشگاه در باقی رقابت ها شرکت نکردم تا به وضعیت جسمانی و مصدومیتم رسیدگی کنم.

عطش سیری ناپذیری برای رسیدن به تیم ملی دارم/انتخاب اولم همیشه ایران است

*همیشه خواستم بهترین باشم

همیشه و همه جا هدفم خوب بودن و درخشیدن بوده است به همین دلیل با جدایی از شهرداری ساوه و  پس ازبازگشت به مشهد تمرینات اختصاصی خود را با مربیان حرفه‌ای آغاز کردم تا به روزهای اوج بازگردم در حال حاضر در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برم و حداکثر تا ماه‌ آینده مصدومیتم برطرف می‌شود.

*تجربه بین المللی نکته ارزشمندی در کارنامه ام است

با بهبود وضعیت جسمانی در نظر دارم در یک تیم نامی لیگ برتر یا تیم ملی کار کنم تا با تلاش‌های گروهی عنوان قهرمانی در لیگ یا جهان را بدست آوریم زیرا همانند دیگر دروازه بانان با تجربه به شرایط بازیهای بین المللی آشنایی دارم و قادر به حفظ دروازه ام هستم. تجربه 2 دوره حضور در جام باشگاههای آسیا، جام باشگاههای جهان در کوین و گرندپریکس برزیل تجربه ارزشمندی را برایم رقم زده است.
 
*برای رسیدن به تیم ملی از کوچکترین فرصت نمی گذرم

هیچ گاه انسانی نبوده ام که موفقیت ها را دور از دسترس ببینم  به همین دلیل لژیونر شدن هم از عطشم برای همکاری با تیم‌ ملی و تیم‌های ایرانی برای کسب  قهرمانی کم نکرد زیرا کشورم پتانسیل بسیار بالایی در ورزش فوتسال دارد پس زمانیکه بازیکنی به تیم ملی دعوت می شود یعنی اینکه در آنم بازه زمانی به عنوان بزرگترین وقدرت‌مندترین فرد در حوزه خودت رسیده است.

برای رسیدن به این روز تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا رویایم به حقیقت بپوندد هیچ وقت فرد فرصت سوزی نبوده‌ در همین راستا  به منظور بازگشت به روزهای اوجم فقط و فقط به دنبال یک فرصت و روزنه هستم تا بار دیگر خودم را ثابت کنم، اگر یک فرصت از جانب مسئولان به من داده بشود از آنها تشکر می‌کنم زیرا روزهای سختی را با انتخاب های سخت تر پشت سر گذاشتم و فقط امیدم به خدا بوده است امیدوارم یک فرصت به من بدهند تا بتوانم خودم را اثبات کنم.

*در گذشته نمانده ام، آینده بهتری می سازم

هیچ گاه از گذشته تعریف نمی‌کنم و با زمان پیش می روم، کسی که در گذشته بماند پیشرفتی در پیش نخواهد داشت و در یک خواب طولانی به سر می‌برد من تمرین می‌کنم تا روزهای بهتر از گذشته را رقم بزنم و در کشور خودم به جایی برسم که لایقش هستم.

عطش سیری ناپذیری برای رسیدن به تیم ملی دارم/انتخاب اولم همیشه ایران است
 
*از چونبوری پیشنهاد دارم

تا کنون از 2 تیم لیگ برتری و چونبوری پیشنهاد داشته ام تمایل چونبوری به همکاری با من به این دلیل است که تایلندی ها سال قبل و بعد از حضور من حتی قادربه صعود  از مرحله گروهی جام باشگاه ها آسیا نبودند.

ازسوی دیگربا اعلام بهترین‌های فوتسال 2014 رغبت بیشتری از طرف این تیم برای بازگشت دوباره  من دیده شد و حتی با مشکل من که به تایم قرار دادم مربوط می شد کنار آمده اند دو تا از تیم‌های لیگ برتری به من پیشنهاد داده است اما با این شرایط تمام انگیزه ام حضور در تیم ملی کشور است و اگر یک فرصت هر چند کوچک به دست بیاورم به راحتی از آن نمی‌گذرم.
  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار