کیمیای تکواندوی ایران مسافر ریو شد

کیمیا علیزاده با دومین پیروزی مقتدرانه خود رقابت های کسب سهمیه المپیک ضمن راه یابی به فینال این مسابقات، سهمیه المپیک ریو 2016 را نیز برای کشورمان بدست آورد.

کیمیای تکواندوی ایران مسافر ریو شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره آسيا از صبح دیروز (شنبه) به ميزباني شهر «مانيلا» فيليپين و در سالن «گرندبالروم» با حضور 97 تكواندوكار از 38 کشور آغاز شده است، تا تکلیف 16 تکواندوکاری که در این رقابت ها، سهمیه المپیک ریو 2016 را برای کشورشان بدست می آورند، مشخص شود.

امروز (یکشنبه) و در دومین روز این رقابت ها، مبارزات تکواندوکاران اوزان 57- و 67- کیلوگرم زنان و 58- و 68- کیلوگرم در حال برگزاری است که «کیمیا علیزاده» نماینده کشورمان در وزن دوم المپيكي زنان پس از یکدور استراحت به مصاف «فیتریانا یوسف» از اندونزی رفت و در یک مبارزه جذاب و یکطرفه 19 بر صفر برنده شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در دومین گام به مصاف «نیاما گارانگ» از نپال قرار گرفت که در این دیدار نیز با شایستگی با نتیجه 15 بر 2 در پایان راند دوم برنده شد و ضمن راهیابی به فینال رقابت های وزن 57- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریو 2016 را هم برای کشورمان بدست آورد.

در این رقابت ها تكواندوكاراني كه موفق به كسب مدال «طلا و نقره» شوند، جواز حضور در بازي هاي المپيك ريو 2016 را کسب می کنند.

هدايت تيم ملي تكواندوي زنان كشورمان در اين رقابت‌ها برعهده «مينو مداح» بعنوان سرمربي و «مهرو كمراني» بعنوان مربي است.

گفتنی است: بدین ترتیب تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی در گروه مردان و کیمیا علیزاده در گروه زنان با 4 تکواندوکار راهی آوردگاه بازیهای المپیک ریودوژانیرو 2016 می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار