جایزه کیمیای تکواندو پرداخت می شود

کیمیا علیزاده عضو تیم ملی تکواندو و بازیکن تیم لوازم خانگی کن که توانست سهمیه المپیک ریو 2016 ا کسب کند جایزه خود را از باشگاه لوازم خانگی کن دریافت خواهد کرد.

کیومرث چگینی مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علیزاده در مرحله فینال این مسابقات نیز رو در روی «فاناپا هارن سوجین» از تایلند قرار گرفت و با پیروزی 3 بر 2 برابر این تکواندوکار مدال طلای وزن 57- کیلوگرم را به گردن آویخت.

وی افزود: در این رقابت ها تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال «طلا و نقره» شدند، جواز حضور در بازیهای المپیک ریو 2016 را کسب کردند. کیمیا تمرینات خوب و تلاش های زیادی را در این چند سال انجام داده و برای رسیدن به المپیک زحمت های زیادی کشیده است و امیدوارم با درخشش خود، اولین مدال تاریخ تکواندوی بانوان را برای ایران کسب کند.

وی در ادامه افزود: در سال 95 برنامه ریزی خوبی برای لیگ های مختلف تکواندو به خصوص برای تیم آقایان داریم و می خواهیم در رده های سنی مختلف لیگ شرکت کنیم. در اردیبهشت امسال و تا چند هفته دیگر در جام تکواندوی بین المللی فجر شرکت خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم از کیمیا علیزاده هم استفاده کنیم. همچنین امسال هم جام باشگاه های آسیا را داریم که تلاش می کنیم در این مسابقات هم حضور داشته و نتیجه خوبی بگیریم.

چگینی در پایان افزود: با توجه به کسب سهمیه توسط علیزاده با دیگر مسئولین باشگاه صحبت کرده ایم تا جایزه ای ویژه به کیمیا اهدا شود تا بتواند با روحیه ای ببیشتر در خدمت تیم ملی باشد و برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا لذت بردم،احسنت بر کیمیای عزیز افتخار ایران،من خودم دختر دارم و واقعا وقتی شنیدم موفق شد سهمیه را بگیره لذت بردم و اشک شوق در چشمانم جمع شد،همون موقعی که در فینال گرند پری روسیه اول شد و مخصوصا جید جونز تکواندوکار پرآوازه انگلیسی و قهرمان المپیک لندن را شکست داد امیدوار بودم و دعا کردم در ریو حاضر باشد و پرچم ایران را برافرازد. ان شا الله البته میطلبه که مسئولان از همین الان که سهمیه گرفته به صورت ویژه برایش برنامه داشته باشند.
آخرین اخبار