همدان؛

برگزاری نخستین اردوی خانه عکاسان همدان در سال جدید

به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان نخستین اردوی خانه عکاسان در سال جدید برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برگزاری نخستین اردوی خانه عکاسان همدان در سال جدیدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول واحدهنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: در این اردوی یک روزه 16نفر از اعضای خانه عکاسان شرکت خواهند داشت.


اشرفی پور افزود: بازدید از غارعلیصدر برنامه ای است که برای صبح در نظر گرفته شده است وبعدازظهر هم به بازدید از کارگاه های سفالگری لالجین خواهد گذشت.

وی در ادامه از برگزاری اولین نمایشگاه عکس امسال خبر داد و افزود: این نمایشگاه که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد به عکس های برگزیده ی اردوهای داخلی به بازار همدان طی دوسال اختصاص دارد.

اشرفی پور در تشریح برنامه های آتی خانه عکاسان گفت: امسال هم مثل سال های گذشته دعوت از اساتید و برگزاری دورهای مقدماتی و پیشرفته در برنامه های خانه عکاسان قرار دارد که سعی داریم این دوره ها را سازماندهی شده تر از قبل برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در دوره آموزشی مقدماتی نیز آشنایی با دوربین دیجیتال ، تفاوت با دوربین آنالوگ، کار با نرم افزارهای مرتبط ، کار با منوی دستی دوربین و تسلط کامل بر دوربین عکاسی آموزش داده می شود.

این مسئول گفت: ارائه پروژه های عکاسی توسط هنرآموزها ، گروه بندی ، سوژه های خاص، اصول مهم عکاسی ، آشنایی با عکاسهای بزرگ و ارائه جدیدترین عکس ها از جمله مباحثی است که به آنها پرداخته می شود.

وی گفت: در نظر داریم نشست کتابخوانی با موضوع عکاسی نیز به برنامه های خانه عکاسان اضافه کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، خانه عکاسان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.