لیگ قهرمانان آسیا؛

پسر خوب فوتبال ایران،بدجنس ها را ادب می کند

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز پیگیری می شود و دو نماینده کشورمان در کشور بی طرف به مصاف حریفان عربستانی خود می روند.

جدال اصفهانی‌ها با نمایندگان عربستانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا امروز به  رو در روی تیم های الاتحاد و النصر عربستان قرار می گیرند.
 
ذوب آهن- النصرعربستان

شاگردان گل محمدی در پی برپایی جشن صعود

 
شاگردان گل محمدی ساعت 21 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان پذیرای تیم النصر عربستان هستند.
 
سبزپوشان اصفهانی با 8 امتیاز صدرنشین گروه B هستند اگر آنها برنده این بازی شوند در آن صورت صعودشان را به مرحله بعد قطعی می کنند.
 
تیم ذوب آهن با تساوی‌های متوالی‌اش و شکست مقابل تراکتورسازی از گردونه مدعیان قهرمانی خارج شد اما این تیم در آسیا نتایج خوبی گرفته و صدرنشین گروه B است.
 
این بازی تقابل بهترین خط حمله و ضعیف ترین خط دفاع گروه B لیگ قهرمانان آسیا است شاگردان گل محمدی با 6 گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند و تیم النصرعربستان هم صاحب ضعیف ترین خط دفاع است.
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به علت تنش دو کشور ایران و عربستان در یک تصمیم غیر فوتبالی رای به بازی این دو تیم در کشور ثالث را داد. براین اساس ذوبی‌ها با برد مقابل النصرعربستان هوادارانشان را شاد می کنند و هم پاسخ اقدام غیر فوتبالی AFC را در زمین مسابقه می دهند.
 
تیم النصر عربستان هم در صورت باخت در این بازی شانسش برای صعود به مرحله بعد کاهش می یابد، براین اساس این تیم برای پیروزی این بازی به زمین مسابقه می آید اما کار سختی مقابل ذوبی ها دارد.
 الاتحاد عربستان-سپاهان 
الاتحاد عربستان- سپاهان

زردپوشان اصفهانی به دنبال دفاع از فوتبال ایران

 
تیم فوتبال الاتحاد عربستان ساعت 22:15 امشب در کشور قطر میزبان زردپوشان اصفهانی است. هر دو تیم وضعیت مناسبی در جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
 
شاگردان استیماچ با 5 گل خورده و 2 گل زده ضعیف ترین خطوط دفاع و حمله گروه A را در اختیار دارند.
 
تیم سپاهان اصفهان علاوه بر لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هم وضعیت مناسبی ندارد و در منطقه خطر قرار دارد و با مسائل حاشیه ای مواجه است.
 
به هر حال هر دو تیم سپاهان و الاتحاد در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

براین اساس به برد این بازی نیاز مبرم دارند و برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه می روند.

سپاهان برای دفاع از فوتبال ایران باید این بازی را ببرد تا امیدوار صعود به مرحله بعد باشند.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار