صحبت های افشارزاده در ضیافت نهار با آبی پوشان؛

تأکید مدیرعامل استقلال بر خودباوری بازیکنان

مدیر عامل باشگاه استقلال در ضیافت نهار امروز صحبت هایی را با آبی پوشان انجام داد و به آنها گفت: با اعتماد به نفس و خودباوری جایگاه خوبی در لیگ به دست می آورید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده در جمع آبی پوشان در ضیافت نهار امروز اظهار داشت: در هر صورت می دانم روز جمعه روز خوبی برای ما نبود اما من از تک تک شما عزیزان می خواهم این روز را فراموش کنید و مطمئن باشید آینده خوبی در انتظار شما خواهد بود.

صحبت های افشارزاده در ضیافت نهار با آبی پوشان

وی ادامه داد: برخی مسائل و مشکلات دست به دست هم داد و ما نتوانستیم برنده میدان باشیم اما شما عزیزان باید بدانید که بهترین ورزشکاران و تیم ها نیز در برخی روزها شانس با آنها یار نخواهد بود بنابراین خودتان را باور کنید و با یک دل و متحد شدن به کار خود با قدرت ادامه دهید.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در هر صورت اگر در بازی روز جمعه می توانستیم از تمام موقعیت ها استفاده کنیم به طور حتم برنده میدان ما بودیم چرا که 24 هفته صدرنشینی لیگ از آن ما بود اما بهتر است با ایمان و اراده قوی این روز را به فراموشی بسپارید و بدانید آینده خوبی در انتظار شماست و من جا دارد از تک تک شما عزیزان قدردانی کنم و برایتان آرزوی موفقیت می کنم.

همچنین جا دارد تشکر ویژه ای از کادر فنی و بازیکنان که تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار گرفته اند داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار