گزارش تمرین آبی پوشان

شوخی سرمربی استقلال با هافبک ناراضی تیم

تمرین نوبت صبح امروز آبی پوشان پایتخت با حضور برخی پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امروز آبی پوشان پایتخت که قرار بود ساعت 11 برگزار شود با 30 دقیقه تاخیر و در ساعت 11 و 30 دقیقه برگزار شد.

 10 نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین در رختکن به مدت 30 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و در زمین تمرین نیز با تک تک آبی پوشان دقایقی را صحبت کرد.

مظلومی همچنین دقایقی با صالح گفتگو کرد و احتمالا مظلومی و صالح هنوز در مورد تعویض خسرو حیدری و مسائلی که دراین‌بین رخ داده، صحبت می‌کردند.

پرویز مظلومی برخلاف روزهای گذشته با چهره ای شاداب و خندان در تمرین حاضر شد.

مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو امروز زودتر از سایرین به تمرین اختصاصی خود پرداختند.

مظلومی همچنین به حالت شوخی به خسرو گفت: برو من با تو کاری ندارم و پس از آن با حیدری به صحبت پرداخت.

در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس فوتبال بدون دروازه‌بان را انجام دادند، مجدداً در یک بخش دیگر بازیکنان زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز آبی‌پوشان کار استقامتی انجام دادند.

در بخش بعدی نیز فوتبال درون‌تیمی صورت گرفت که محمد نوازی در این فوتبال حضور داشت و در قالب تیم سبز با بازیکنان فوتبال بازی کرد.

نوروزی معاونت پزشکی باشگاه، جواد زرینچه و ادموند اختر در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شده و برای دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

میثم مجیدی در تمرین امروز استقلال حاضر شد، ولی با آبی‌پوشان تمرین نکرد و بعد از دقایقی ورزشگاه آزادی را هم ترک کرد.

روزبه چشمی، محسن کریمی و عادل شیحی دیگر غایبین تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

در اواسط تمرین علیرضا رمضانی، هافبک استقلالی‌ها با صلاحدید مظلومی به‌ دلیل مصدومیت از تمرین خارج شد تا کادرپزشکی در خصوص او نظر بدهد.

هنگامی‌که بازیکنان مشغول تمرین تاکتیکی شدند، پرویز مظلومی از دکتر نوروزی وضعیت علیرضا رمضانی هافبک جوان این تیم را جویا شد که ظاهراً این بازیکن با آسیب‌دیدگی روبه‌رو بود و به همین علت نتوانست با آبی‌پوشان تمرین کرده و راهی کلینیک دکتر نوروزی شد.

 هنگامی‌که جواد زرینچه به محل تمرین آمده بود، این ذهنیت به وجود آمد که مظلومی، مخصوصاً به سمت پیشکسوت استقلال نرفته و زرینچه به خبرنگاران گفت شاید چون موهایم را کوتاه نکردم مظلومی مرا نشناخته است اما با گذشت دقایقی از تمرین سرمربی استقلال نزد جواد زرینچه رفت و به او خوشامد گفت.

بعد از دیدن زرینچه از وی تشکر کرده و گفت او نشان داده که یک استقلالی است و همیشه از تیمش حمایت می‌کند و در نهایت مظلومی با زرینچه عکس یادگاری انداخت.

بازیکنان تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز راهی هتل المپیک شده تا در ضیافت ناهاری که سرپرست باشگاه و اعضای هیأت‌مدیره ترتیب داده‌اند، شرکت کنند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار