حیدری: صدر جدول را از پرسپولیس پس می گیریم/ مظلومی، مظلوم است

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت : استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد و با تلاش خود می توانیم صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره بازی با فولاد گفت: بازی با فولاد دیدار  خیلی خوبی بود. از اوایل هفته قبل تصمیم داشتیم که  خوب تمرین کنیم تا بتوانیم در  این بازی همه مسائل مد نظر کادرفنی را اجرا  کنیم. خداراشکر توانستیم با تمرینات خوب به پیروزی برسیم.

وی افزود: با توجه به این تمرینات به سایر بازیکنان استقلال گفتم که مقابل فولاد برنده می شویم.در این دیدار برخی از بازیکنان با تجربه چون آرش برهانی و وحید طالب لو به میدان نرفتند اما آن ها انگیزه و انرژی خود را به بازیکنان داخل زمین رساندند.

حیدری ادامه داد: استقلال واقعا یک تیم همدل شده و امیدوارم در سه بازی آینده به هدف مان برسیم. همانطور که 24 هفته صدرنشین بودیم و پرسپولیس و ذوب آهن و استقلال خوزستان ما را تعقیب می کردند، حالا ما به دنبال پس گرفتن صدر جدول هستیم.

مدافع استقلال درباره اتفاقات دربی 82 بیان کرد: دربی به پایان رسیده و دوست نداریم درباره آن بازی صحبت کنیم. در حال حاضر تصمیم داریم 4 بازی آتی را با تمام توان ادامه دهیم و به گذشته فکر نمی کنیم. 

وی درخصوص حضور اندک هواداران در بازی استقلال و فولاد، اظهار کرد: هرچند هواداران اندکی در ورزشگاه حضور داشتند اما از آن هایی که آمدند تشکر می کنم. اگر آنها نبودند ما فولاد را نمی بردیم. دست همه هواداران را می بوسم. ما یک هفته بد را سپری کردیم. امیدوارم با پیروزی مقابل فولاد به هواداران مان اطمینان خاطر داده باشیم که می توانیم جایگاه اصلی مان را به دست بیاوریم.

حیدری درباره شانس قهرمانی استقلال نسبت به پرسپولیس گفت: زیبایی فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. بسیاری از تیم های بزرگ دنیا مانند بارسلونا بازی های ساده را باخته اند. شکست می تواند برای هر تیمی پیش بیاید. ما در ابتدا هم قسم شدیم تا در بازی های خودمان یک تیم کامل باشیم. این قسم برای ما مهم تر است. ما به دنبال قهرمانی هستیم و تلاش می کنیم رقیب سنتی مان را بگیریم. 

حیدری درباره شایعه اختلاف در استقلال بیان کرد:  فکر نمی کنم اختلافی در تیم ما وجود داشته باشد. پس از دربی دورهم جمع شده و هم قسم شدیم که از در بازی های آتی لیگ مسائل گذشته را فراموش کنیم. در خیلی از مواقع ما پرسپولیس را چند بار متوالی  شکست داده ایم. برد و باخت واقعیت فوتبال است. در حال حاضر موفقیت و یکدلی بازیکنان استقلال مهم تر از هر موضوعی است.

مدافع با تجربه استقلال با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب این تیم گفت: جوان هایی مثل امید نورافکن، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی آینده استقلال را رقم می زنند و خیلی به تیم کمک می کنند. از طرفداران می خواهم برای بازی پنجشنبه مقابل سایپا ما را بیشتر حمایت کنند. چرا که اگر آنها نباشند بازی های استقلال جذابیتی ندارد.

حیدری درباره درخواست بازیکنان پرسپولیس مبنی بر این که مسئولان سازمان لیگ برای بازی پنج شنبه مقابل نفت جام را به ورزشگاه آزادی بیاورند، اظهار کرد: کاری به تیم های دیگر نداریم. شاید هر تیم دیگری بگوید ما از الان قهرمان هستیم ولی جام در بازی آخر به دست قهرمان می رسد و هر تیمی که لیاقت داشته باشد قهرمان می شود. بسیاری از تیم ها در حال حاضر شانس قهرمانی دارند و نمی توان از الان گفت چه تیمی قهرمان است. 

وی درباره حاشیه های دربی و اینکه  گفته بود دیگر برای استقلال بازی نمی کنم، بیان کرد: اولین بار بود که در فوتبال من این اتفاق افتاد. بعد از تعویض ناراحت شدم و عکس العمل نشان دادم. در صفحه شخصی خودم نوشتم که  فکر کردم می توانم به تیم کمک کنم کارم ولی حرفه ای نبود از  مظلومی و کل تیم عذرخواهی کردم.  مظلومی شخصیت واقعا مظلومی دارد. فامیلی وی  هم مظلومی است. در بازی با فولاد برای حمایت از وی به میدان رفتیم.  مظلومی خیلی تلاش کرده و خیلی زمان ها بوده که من ، جابر، محسن کریمی و برخی بازیکنان دیگر مصدوم بوده ایم و نتوانسته ایم به استقلال و سرمربی خود کمک کنیم. بابت اتفاقات دربی هم همین جا بار دیگر از  مظلومی عذرخواهی می کنم. بازیکنی که تعویض می شود نباید اعتراض کند. حتی بازیکن نیمکت نشین هم نباید اعتراض کند. این را باید جوان های ما بدانند بازیکن حرفه ای وقتی تعویض می شود نباید عکس العمل نشان دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار