الهی: یک کارشکنی، دو سهمیه را ازبین برد

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره گفت: تاخیر انگلیس در تائید روادید باعث شد سهمیه پارالمپیک و مسابقات جهانی را از دست بدهیم.

الهی: یک کارشکنی، دو سهمیه را ازبین برد
مصطفی الهی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: تاخیر کشور انگلیس در تائید روادید باعث شد تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در رقابت های جهانی 2015 حاضر نشود و سهمیه پارالمپیک ریو و مسابقات جهانی 2017 را از دست بدهد.

وی افزود: تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران جایگاه سومی جهان را دارد و فقط به علت کوتاهی انگلیس حضور در ریو را ازدست داد.البته شکایتهایی در این خصوص به سازمان جهانی کرده ایم و پیگیر آن هستیم تا شاید سهمیه ریو را بدست آوریم البته احتمال حضور تیم ملی در این دوره از مسابقات پارالمپیک بسیار ضعیف است.

الهی ادامه داد: خوشبختانه یک فرصت برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017 آرژانتین وجود دارد و می توانیم با شرکت در رقابتهای بین المللی انتخابی که به میزبانی دانمارک در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود، سهمیه از دست رفته را برگردانیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: اردوی انتخابی به شکل تورنمنت 4 جانبه در بوشهر در حال برگزاری است که پس از اتمام، بازیکنانی که عملکرد خوبی را ارئه کرده باشند همراه با سایر ملی پوشان دعوت شده از جشنواره مهر رضوی و محمود آباد در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی حاضر می شوند و زیر نظر حسن صالح به عنوان سرمربی تمرینات تخصصی خود را آغاز می کنند.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع 4 مرحله اردوی آمادگی تا زمان اعزام به دانمارک پیش بینی شده است که پس از قطعی شدن بازیکنان و کادر فنی تیم با حمایت فدراسیون برگزار می شود.امیدوارم بتوانیم سهمیه مسابقات آرژانتین را بدست آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار