صالح: کلاس بندی بازیکنان در دانمارک صورت می گیرد

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: مسابقات دانمارک ازنظر تائید کلاس بندی ملی پوشان حائز اهمیت است.

صالح: کلاس بندی بازیکنان در دانمارک صورت می گیردحسین صالح در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد: در مسابقات دانمارک علاوه بر کسب سهمیه مسابقات جهانی به دنبال تائید کلاس بندی پزشکی بازیکنان جوان تیم ملی هستیم تا در رقابت های آرژانتین با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

وی افزود:اولین اردوی تیم ملی حدود یکماه پیش در دو مرحله برگزار شد و از بین نفرات دعوت شده ترکیبی از بازیکنان قدیم و جدی انتخاب شد.18 ملی پوش انتخابی از نهم تیرماه وارد اردوی آمادگی تیم در  تهران می شوند.

صالحی عنوان کرد: در نظر داریم در اردوی جدید علاوه بر تمرینات آمادگی جسمانی مسائل تاکتیکی و تکنیکی ملی پوشان را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم.تا در نهایت به ترکیب 14 نفره تیم ملی برسیم.
وی ادامه داد: پنجم مردادماه به مسابقات انتخابی دانمارک اعزام می شویم که قبل از آن یک اردوی آمادگی با ترکیب نهایی تیم خواهیم داشت تا بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای رقابت های کسب سهمیه دانمارک آماده کنیم.

صالحی تصریح کرد: تورنمنت دانمارک به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی برگزار می شود که 8 تیم حاضر در پارالمپیک ریو در این رقابت شرکت نمی کنند که این موضوع بار فنی مسابقات دانمارک را کاهش می دهد اما کار ما را برای کسب سهمیه راحتتر می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطر نشان کرد: هر چند که ریو را از دست دادیم اما با حضور مقتدرانه در دانمارک علاوه بر کسب سهمیه ، سکوی قهرمانی را نیز بدست می آوریم تا حریف سرسختی برای تیم های حاضر در مسابقات جهانی آرژانتین باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار