آلمان و ایرلند شمالی حریفان فوتبال هفت نفره ایران

تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات انتخابی جهان آرژانتین به مصاف آلمان و ایرلند شمالی می رود.

آلمان و ایرلند شمالی حریفان فوتبال هفت نفره ایرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان برای کسب سهمیه مسابقات جام جهانی که سال 2017 به میزبانی آرژانتین برگزار می شود باید مردادماه سال جاری در دانمارک با حریفان خود به رقابت بپردازد.

بر این اساس رقابت های انتخابی طی روزهای ۵ تا ۱۷ مردادماه با حضور ۱۳ تیم برگزار می شود. تیم های شرکت کننده دیدارهای مقدماتی خود را در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می کنند. 

بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در گروه سوم با تیم های ایرلند شمالی و آلمان هم گروه است.

گروه بندی کامل مسابقات فوتبال هفت نفره انتخابی به شرح زیر است:
گروه A: اسکاتلند، استرالیا، اسپانیا
گروه B: پرتغال، ونزوئلا، کره جنوبی
گروه C: ایران، ایرلند شمالی، آلمان
گروه D: کانادا، ژاپن، دانمارک، فنلاند

تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های گزینشی جهان پنجم مردادماه عازم دانمارک می شود. این تیم نخستین دیدار خود در این رقابت ها را ۹ مردادماه (۳۰ ژوییه) برابر ژرمن ها برگزار می کند و سپس ۱۱ مردادماه (اول اوت) به مصاف ایرلند شمالی می رود.
 
حسین صالح سرمربی تیم ملی در این باره گفت: تاکنون سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و ملی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و با وجود اینکه تیم ایران قهرمان آسیا و سکو دار پارالمپیک است به کسب سهمیه امیدوار هستیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: یک مرحله اردو تا اعزام به دانمارک خواهیم داشت و با آمادگی بالایی در این تورنمنت حاضر می شویم و حریفان مان در این مسابقات دست کم نخواهیم گرفت.

 در پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال انتخابی جهان، دو تیم از هر گروه راهی دور دوم رقابت ها می شوند. در پایان این مسابقات نیز هشت تیم سهمیه رقابت های جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین را کسب می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار