اهواز،

جیب اعضای شورا از حساب بیت المال جداست

حق الجلسات اعضای شورا شهر اندیمشک به دقیقه محاسبه می شود.

جیب اعضای شورا از حساب بیت المال جداستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس کمیسیون مالی شورای شهر اندیمشک در تشریح عملکرد مالی و خزانه دارى با بیان این مطلب گفت:نسبت به ریال ریال بودجه شورا حساسیت داشته و داریم و هر آنچه هزینه شده بطور دقیق در فاکتورها و سندهای  مالی آورده شده است.رعنا ميرعالى در جلسه علنی شورا افزود:تمام هزینه کردهای شورا  براساس سرفصل های تعریف شده قانون و بنا به ضرورت و با رعایت صرفه جویی و بدون ریخت و پاش انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه شورا در ادامه اظهار کرد: بنا به اظهار مطلعین از عملکرد مالی شورا،شعارهای تبلیغاتی بنده که شفاف سازی،قانون گرایی و صداقت بوده،در عمل صرف شده اند.


منتخب اول شورای اسلامی چهارم شهر اندیمشک در مورد حق الجلسات اعضا گفت:بجز حق الجلسات هیچ مبلغی به اعضا پرداخت نشده است و تنها مبلغ قانونی حق الجلسات شورا و کمیسیونهاي اصلی و فرعی که در محل شورا برگزار شده اند،به اعضا پرداخت شده است به طوریکه حضور در جلسات به دقیقه حساب و تأخير اعضا نیز به دقیقه محاسبه و از مبلغ حق الجلسه کسر شده است.


خزانه دار شورا در ادامه گفت:خارج از بودجه شورای شهر جهت هزینه های شورا،هیچ مبلغی از بودجه شهرداری دریافت نشده است و تمامی فاکتورها و سندهای مالی بطور شفاف و با جزئیات جهت رؤیت و شفاف سازی موجود می باشند.


بانوی فرهنگی شورا بودجه سال 92 شورای شهر اندیمشک را یک میلیارد و ششصد و چهار ميليون ریال عنوان کرد و گفت:هفتصد و یازده میلیون و دویست هزار ریال از این مبلغ توسط شورای سوم هزینه شده است و مبلغ  هشتصد و نود و دو میلیون و هشتصد هزار ریال مربوط به هزینه کرد شورای چهارم می باشد.


این دانش آموخته ارشد ریاضی هزینه های شورای چهارم در سال 92 که در مدت 7 ماه انجام شده است را هشتصد و سی میلیون و سیصد و پنجاه و هشت هزار و نهصد و بیست هزار ريال جهت پرداختی حق الجلسات 11  عضو شورا و مبلغ شصت ویک میلیون و هفتصد و چهارده هزار و هشتصد ریال بابت هزینه های جاری شورا شامل لوازم التحریر،اقلام مصرفی و بهداشتی،تعميرات،پذیرایی،پرداخت قبوض و...اعلام کردند.


به گفته آگاهان نسبت به امورات شورای اسلامی چهارم شهر اندیمشک،سلامت مالی شورا در نوع خود اگر بی نظیر نباشد،کم نظیر است.
شایان ذکر است که خانم رعنا ميرعالى با کسب اکثریت آرا برای سومین سال پیاپی بعنوان خزانه دار شورا انتخاب شده است.
شورای شهر  160 هزار نفری اندیمشک 11 عضو دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.