برگزاری اولین کنگره سازمان دانش آموزی

رئیس سازمان دانش آموزی از برگزاری اولین کنگره سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در تاریخ 4 و 5 اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

دکتر حمیدرضا کفاش رئیس سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: این سازمان در نظر دارد با تأکید بر فلسفه وجودی و مأموریت اصلی خود که همانا تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اولین کنگره سازمان دانش آموزی را که محل تجمیع ارکان سازمان می باشد را برگزار نماید.

وی افزود: تعیین خط مشی ها و سیاست های کلان و راهبردی سازمان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی، بهره برداری صحیح از ظرفیت ها و سرمایه های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه و نیز زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال اعضاء، مربیان، مدرسین و مسئولان در تصمیم سازی و برنامه ریزی های سازمان از جمله اهداف این کنگره می باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه تعداد مدعوین این کنگره 300 نفر می باشد، اظهار داشت: مدیران کل، معاونین، و مشاورین حوزه ستادی، رؤسای تشکل های دانش آموزی، مدیران سازمان دانش آموزی مراکز، معاونین سازمان دانش آموزی استانها در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: اولین کنگره سازمان دانش آموزی در روز اول با حضور  فانی وزیر محترم آموزش و پرورش و همچنین صادق مشاور محترم رئیس جمهوری در ساختمان مجلس شورای اسلامی سابق و روز دوم در پژوهشکده امام خمینی(ره) جنب حرم مطهر ایشان برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار