قم؛

رقابت های اسکیت هاکی لیگ برتر

حسنی رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: تیم اسکیت هاکی قم از فردا در فصل جدید لیگ بر‌تر کشور شرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم اینلاین هاکی قم با ترکیب امیرحسین قاسمیان، سیدمجتبی سبط‌نبی، سیدامیرمجتبی مرتضوی، سیدمحمدعلی مرتضوی، محمدعلی معبر، محمد سودانی، امیر تلخابی، مجتبی رئیس‌میرزایی، پوریا آذری، شهراد شیشه‌ای، ایلیا حمزه، حمیدرضا انیسی، علی خداجویان و محمد فراهانی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: تیم اینلاین هاکی پرشین نماینده قم در این رقابت‌ها بود و در ‌‌نهایت موفق به کسب جایگاه سوم بازی‌ها شد و عنوان قهرمانی به تیم ام‌دات‌آر شهر ری رسید

وی افزود: در کادر تیم اعزامی قم به این مسابقات، مجید نوش‌آبادی همراه با مرتضی نظری که هر دو سابقه عضویت در تیم ملی را دارند به عنوان مربی و سرپرست همراه تیم قم هستند.

حسنی عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها به صورت متمرکز و به میزبانی آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام خواهد رسید و ترکیب تیم‌ها متشکل از بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان خواهد بود.

در پایان خاطر نشان کرد: هیئت اسکیت استان قم در بخش پایه فعالیت‌های قابل توجهی داشته و حضور اسکیت بازان نونهال دختر و پسر قمی در مسابقات جشنواره اسکیت پایه کشور نشان دهنده برنامه‌های هیئت اسکیت قم برای توسعه قهرمانی اسکیت است.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: هاکی ، اسکیت ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار