قم؛

رقابت اسکیت بازان قمی در مسابقات اسکیت هنری قهرمانی کشور

اسکیت‌بازان قمی روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه در مرحله نخست مسابقات اسکیت هنری دسته‌های آزاد قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پیکارهای مرحله نخست مسابقات اسکیت هنری دست‌های آزاد قهرمانی کشور بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون اسکیت ایران در رده سنی بالای 12 سال در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

فدراسیون اسکیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها  را روز پنجشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه را در نظر گرفته و این رقابت‌ها با حضور تیم‌ها و اسکیت‌بازانی از سراسر کشور به میزبانی هیأت استان قزوین در مجموعه ورزشی شهید بابایی شهر قزوین به انجام خواهد رسید.

اعزام اسکیت‌بازان قم به رقابت‌های اسکیت هنری باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد قهرمانی کشور در حالی صورت می‌گیرد که این دومین اعزام قم به مسابقات کشوری سال 1395 خواهد بود.

تیم اسکیت این‌لاین پسران قم در روزهای آغازین اردیبهشت ماه سال جاری، ‌با درخشش در رقابت‌های باشگاهی و دسته‌های آزاد کشور ‌با ارائه عملکردی بسیار خوب تمامی رقبای حاضر در این رقابت‌ها را از پیش‌رو برداشت و برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت این رشته در قم، بر سکوی قهرمانی ایران جای گرفت.

این در حالی است که رقابت‌های این‌لاین قهرمانی کشور میدانی برای اثبات توان و قابلیت‌های فنی اسکیت‌بازان قم بود و به دنبال قهرمانی تیم هیأت اسکیت قم در مسابقات این‌لاین ایران، دو اسکیت‌باز قم به اردوی تیم ملی این‌لاین کشورمان دعوت شدند تا در کنار دیگر ملی‌پوشان برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی آماده شوند.

در این مراسم در کنار روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم، محمد حسنی رئیس موفق هیأت اسکیت استان قم و دیگر مسئولین این هیأت ورزشی نیز حضور داشتند و از مجید نوش‌آبادی به واسطه دعوت به تیم ملی و راهیابی به دو مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اسکیت تجلیل شد.

همچنین مرتضی نظری دیگر ملی‌پوش اسکیت قم در اردوی تیم ملی ایران به پاس موفقیت‌های ارزنده چند سال اخیر خود مورد تجلیل قرار گرفت و از صادق اسدالله‌زاده دروازه تیم اسکیت این‌لاین قم به واسطه درخشش در رقابت‌های قهرمانی ایران قدردانی شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار