کرمان؛

توجه بیشتر به اجرای امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه جیرفت گفت : مسئولان اجرایی باید توجه بیشتری به اجرای موضوع امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور در نشست اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان با تبریک ولادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) روز مرد و گرامیداشت مقام پدر افزود: مسئولان اجرایی باید توجه بیشتری به اجرای موضوع امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و مصوبه این مهم از مجلس شورای اسلامی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر جنوب کرمان مستقل از مرکز استان شده است، گفت: فرمانداران هفت شهرستان جنوبی تاکنون در جلسات این ستاد شرکت نکردند که جای بررسی و تأمل دارد و البته حضور دادستان‌ها ومسئولان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسات چشمگیر و قابل تقدیر است.

کرمی‌پور با تأکید بر توجه بیش از پیش مدیران شهرستان به تحقق شعار سال تصریح کرد: ارائه گزارش‌های کارشناسانه درباره اقتصاد مقاومتی طی هفته دولت صورت می‌گیرد و در این ارائه گزارش نباید مسائل روزمره را پای اقتصاد مقاومتی بگذارند بلکه باید نوآوری و گزارش خاص این حوزه را به مردم ارائه شود.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: رسانه‌ها باید نسبت به تحقق شعار سال همت بیشتری داشته باشند و در راستای اقدامات انجام شده، حقایق را به مردم برسانند.

وی در پاسخ به درخواست اعضای ستاد نمازجمعه مبنی بر ایجاد میز پاسخگویی سئوالات شرعی نمازگزاران بیان داشت: شرایط برای برپایی این میز مهیا است و باید در حاشیه آیین نمازجمعه و در زمان خاصی انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار