کاخ سفید اعلام کرد؛

ایجاد سامانه هشدار پرتاب موشک بالستیک در خلیج فارس برای مقابله با تهران/رزمایش مشترک شورای همکاری با آمریکا

کاخ سفید از ابتکار عمل های امنیتی واشینگتن و شورای همکاری برای کنترل تهران خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، کاخ سفید اعلام کرد آمریکا و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس درباره ابتکار عمل های امنیتی مختلفی توافق کرده اند که هدف از طراحی آنها، غلبه بر گروه تروریستی داعش و همچنین مقابله با اقدامات ایران در منطقه اعلام  شده است.

کاخ سفید در این باره اعلام کرد مقامات ارشد این کشورها، بر تعهد خود در خصوص تشدید تلاش ها با هدف ایجاد یک سامانه هشدار پرتاب موشک های بالستیک تاکید کرده اند. آنها همچنین طرح های خود را در خصوص یک رزمایش جدید میان اعضای «شورای همکاری خلیج فارس» و آمریکا در ماه مارس سال 2017، نهایی کرده اند.

از دیگر ابتکار عمل های امنیتی حاصل نشست سران در ریاض،  افزایش همکاری میان نیروهای برگزیده عملیات ویژه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به منظور همکاری با مستشاران آمریکایی و همچنین امضای موافقتنامه در خصوص گشت های دریایی مشترک است.

رئیس جمهور آمریکا پس از ترک ریاض، راهی لندن شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما این عربهای حوزه خلیج همیشه فارس رو آدم حساب نمیکنیم چه برسه که بیمی از آنها داشته باشیم آنها از عربستان گرفته تا این بحرین کوچولو عددی نیستن در مقابل سیل عظیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما ضد موشک داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بنظر می آید آمریکا دیگر توان جنگ را ندارد مستحصل شده است . می خواهد قلاده نوکران خودشیوخ را نظیر عربستان امارات بحرین وغیره را باز کند ویک جنگ نیابنی راه بیندازد. ولی این بار آقایی آمریکا دیگر به پایان میرسد ونوکران خودرا را به قتل گاه سوق میدهد وهمه آنها نابود میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
تا سال 2017 نرسیده کارشون تمومه با این وضعیت
آخرین اخبار