عارف:

همدلی و همبستگی با رقبا رویكرد ما در مجلس آینده است

منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: شعار و رویكرد ما در مجلس آینده همدلی و همبستگی با رقیبان به منظور حل مشكلات اصلی جامعه بویژه مسائل اقتصادی است.

همدلی و همبستگی با رقبا رویكرد ما در مجلس آینده استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدرضا عارف" روز پنجشنبه با حضور در دفتر آیت الله سیدكاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در گرگان افزود: برای حل مشكلات كشور برنامه 128 بندی به مردم ارائه دادیم كه جزو تعهدات ما است و در این زمینه اصلاح ساختار اقتصادی، توجه به مساله اقتصاد مقاومتی، مسائل اجتماعی و مبارزه جدی با فساد مهمترین آن می باشد. 

وی اظهار داشت: یكی دیگر از مسائلی كه در مجلس دهم پیگیر خواهیم شد كمك به كوچك سازی دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و واگذاری امور شهرها به شوراها است یعنی ما خدمات را تا پشت در شهرها می آوریم و سپس ادامه مسیر را به نمایندگان مردم واگذار می كنیم، البته این شیوه در برنامه سوم وجود داشت اما در سال 83 متوقف شد. 

وی ادامه داد: امروز در خصوص اصل 44 قانون اساسی (موضوع خصوصی سازی) گیرها رفع شده و معتقدیم با حل این معضل عنان مدیریت شهری باید در دست شوراها باشد و در واقع یك سیستم مدیریت واحد شهری در كشور حكمفرما و اجرا شود. 

عارف گفت: برای همكاری بین مجلس دهم و دولت در لیست امید فضای مشاركتی را فراهم كردیم كه در برخی موارد غیراصلاح طلب ها مانند مطهری، جلالی و نعمتی در لیست ما قرار گرفتند و حتی در قم از لاریجانی اعلام حمایت شد. 

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: در لیست امید، اصولگرایان را نیز همراه خود قرار دادیم تا بتوانیم با ورود منسجم به مجلس، دولت را اداره امور كشور همراهی و كمك كنیم. 

عارف تصریح كرد: اكنون از میان 68 كرسی باقی مانده كه نتیجه آن دهم اردیبهشت و در مرحله دوم انتخابات معلوم خواهد شد، امید داریم حداقل 40 كرسی را كسب كنیم كه در كنار 86 نماینده اصلاح طلب و 125 نفر حامی دولت، اكثریت خوبی را به دست خواهیم آورد. 

وی خاطرنشان كرد: باوجود اینكه جناح مقابل (اصولگرا) انتظار داشت كه با رویكرد سیاسی كار خود را آغاز كنیم اما شعار ما امید، آرامش و رونق اقتصادی انتخاب شد و برنامه هایمان نیز بر اساس همین شعار خواهد بود و قطعا نیروهای اردوگاه امید نیز در همین مسیر قدم بر می دارند. 

عارف یادآور شد: نیروهای ما دنبال مقام سیاسی نیستند بلكه حل مشكلات مردم از مهمترین دغدغه های آنان است و امید داریم نیروهایی كه در مرحله دوم به مجلس راه خواهند یافت، همسو و كمك رسان ما باشند. 

محمدرضا عارف صبح امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت 95 همزمان با آغاز رسمی تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از كاندیداهای لیست امید در حوزه های انتخابیه گلستان به این استان سفر كرد. 

وی دیدارهای مختلفی را با فعالان سیاسی و اجتماعی در چند شهر استان گلستان خواهد داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار