طاهرى: برانكو را به تيم ملى نمى دهيم

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: برانكو را براى برنامه باشگاه حفظ كرديم و وى را به تيم ملى نمى دهيم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، على اكبر طاهرى در برنامه ورزش و مردم اظهار كرد: در ابتدا به مناسبت درگذشت اولادى از خداوند صبر جميل براى بازماندگان آن مرحوم خواستار هستم، همچنين هماهنگى هاى لازم براى لباس بازى امروز با سازمان ليگ صورت گرفته است و از كانون هواداران و مسئولان ادارى و پيشكسوتان هم در مراسم تشيع و خاكسپارى آن مرحوم حضور داشتند تا اداى احترام به آن مرحوم كنند.
 
وى درباره دربى ٨٢ گفت : علاوه بر مسائل تاكنيكى ما بازيكنان را از لحاظ روحى و روانى آماده اين بازى كرديم دربى شرايط خاص خود دارد و دو تيم جايگاه خاصى در جدول داشتند، براين اساس ديديد 2 تيم فوتبال هجومى ارائه كردند، همچنين حضور على پروين در تمرين و پشتيبانى هيأت مديره برنامه ما در دربى بود كه منجر به اين شد كه بازيكنان با روحيه بالا وارد زمين مسابقه شدند.
 
سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره سه عامل برترى اين تيم در دربى گفت: كارشناسان بايد دراين باره نظر بدهند اما همانطور كه قبلا گفتم در ابتداى بازى گلى رد و بدل شد كه همين امر باعث شد كه دو تيم هجومى بازى كنند و تعداد گل بيشترى به ثمر برسد همچنين بازيكنان ما ازلحاظ روحى و روانى هيجان برد داشتند.
 
وى در ادامه عنوان كرد: ما از همان ابتدا كه تيم در قعر جدول بود گفته بوديم كه پتانسيل تيم بالا است و همانطور كه ديديد به تدريج رتبه مان را ارتقا داديم و صدر نشين شديم همچنين بعد از بازى به برانكو و بازيكنان گفتم كه اين بازى تمام شده و بايد به فكر بازيهاي بعدى باشند تا قهرمانى را به هواداران تقديم كنيم.
 
طاهرى اظهار كرد: من موقعى كه به پرسپوليس آمدم تيم مشكلات عديده اى داشت اما با درايت و پشتيبانى گودرزى وزير ورزش توانستيم بر مشكلات فائق شويم.
 
وى درباره ناراحتي خوردبين از مسائل رخ داده در اهواز گفت: نامه اى چند روز پيش به تاج ارسال كردم كه به علت حساسين بالاى بازى با استقلال اهواز اين بازى در ورزشگاه غدير برگزار شود اما از اين موضوع استقبال نشد و بازى در همان ورزشگاه تختى برگزار مى شود همچنين خوردبين طى تماسى از شرايط ورود به اهواز إبراز نارضايتى كرد مشكلاتى در ورودشان به اهواز داشتندو براى مشوقين ما ١٠٠٠ بليت در نظر گرفتند.
 
وى تصريح كرد: هواداران سرمايه اصلى باشگاه پرسپوليس هستند و ما از اين پتانسيل بالقوه استفاده كرديم و به صورت مدل در آورديم همچنين از طريق سامانه هوادارى درآمد زايى كرديم و مسائل روز باشگاه را از طريق سامانه مديريت كرديم.
 
سرپرست پرسپوليس إظهار كرد: كار خوب برانكو وايجاد شرايط خوب مالى باعث شد كه نتايج خوبى رقم بزنيم وروز به روز بهتر شويم اين مدل درآمد زايى را به استقلاليها هم داديم و آنها نيز از اين روش درآمد زايى مى كنند.
 
طاهرى درباره قرارداد برانكو گفت: ما از قبل يك برنامه بلند مدت را در نظر گرفتيم و با برانكو صحبت كرديم اما وقت تمديد قرارداد برانكو را نداشتيم كه بالاخره اين فرصت ايجاد شد و قرارداد برانكو را ٢ ساله بستيم.
 
طاهرى درباره اينكه قرار است هواداران جزو سهامداران باشگاه شوند بيان كرد: نظريه هايى در اين باره وجود دارد براين اساس مدلى به وزير ورزش خواهيم داد تا هواداران در درآمدزايى باشگاه نقش داشته باشند.
 
وى در پايان خاطر نشان كرد: از هواداران به خاطر حمايتشان تشكر مى كنم همچنين از آنها مى خواهم كه در اين ٤ بازى كه حكم فينال دارد ازتيم حمايت كنند تا قهرمانى را تقديم كاپيتان فقيدمان هادى نوروزى كنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
راست میگه دوستمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
تا کیروش هست نیازی ب ایشون نیست یه نیم فصل با کمک دوستان و داوران محترم امتیاز جمع کردید فکر کردین خبریه نه اقا
ی تار موی کیروشم نمیشه این اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
قول میدم دو الی سه ماه دیگه زیراب اینهم میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
همون سالی که ایران با آقای برانکو در جام ملتهای آسیا چهارم شد و به رقابت های جام جهانی 2006 راه یافت، ما میدونستیم که حذف ایشون از تیم ملی درست نیست.
حالا بعد از این همه پول مفتی که به کی روش دادیم، نه در جام ملت های آسیا رتبه ای آوردیم و نه جام جهانی 2014 رو بهتر از 2006 پشت سر گذاشتیم.
و فوتبال ایران همچنان دارد مثل یه سوسک فلج دور خودش می چرخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوشحالم ک بعداز چندین سال یه مدیر اومده تو باشگاه ک تمام قد از مربیش حمایت میکنه
خسته شده بودیم از بس فوتبالمون مثه عربا نتیجه گرا شده
از آقای طاهری میخایم ک هرجوری هست برانکو را تا پایان قرارداد دوساله اش حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بهترین گزینه برای سرمربی گری تیم ملی در صورت نبودن کیروش، برانکو ایوانکویچه!!!
آخرین اخبار