آبادان؛

برنامه‌ریزی مدون برای ورزش‌ بانوان در آبادان

برنامه‌ریزی مدون برای ورزش‌ بانوان آبادانی یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پردیس اروند گفت: با برنامه ریزی مدون در آبادان می‌توان بانوان مستعد ورزشکار بیشتری راهی تیم‌های ملی کرد.
خدیجه پوربهبهانی افزود: برای رشد و توسعه ورزش بانوان در آبادان باید اقداماتی از قبیل توجه به زیرساخت‌های ورزش بانوان و تجهیز رشته‌های تخصصی حرفه‌ای مانند بسکتبال و فوتسال که در این شهر رشد کرده‌اند انجام شود.
وی با اشاره به حضور بانوان ورزشکار آبادانی در تیم‌های ملی گفت: «زهره میثمی» بازیکن تیم ملی فوتسال و «راحله رفیعی» بازیکن تیم ملی فوتبال هستند و این موفقیت‌ها نشان می‌دهد با برنامه ریزی مدون در آبادان می‌توان بانوان مستعد ورزشکار بیشتری راهی تیم‌های ملی کرد و برای کشور افتخار آفرینی کنند.
 مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پردیس اروند با تاکید بر اینکه باید در حوزه روستاهای آبادان اقدامات اساسی صورت گیرد، افزود: با بازدیدی که از برخی روستاهای آبادان داشتم متوجه شدم که باید به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای شود و چنانچه مدارس روستا‌ها تجهیز شوند استعدادهای بیشتری کشف می‌شود.
 پوربهبهانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت یازدهم توجه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد است، گفت: بر همین اساس موسسه فرهنگی ورزشی پردیس اروند در راستای رشد و توسعه ورزش بانوان فعالیت می‌کند.
وی افزود: به نظرم کلیه برنامه‌هایی که از طریق سمن‌ها اجرا می‌شود مردمی است و زنجیره اتصال بین مردم و مسئولان می‌تواند به رشد و توسعه کمک کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، ورزش ، برنامه ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.