آبادان؛

برگزاری مسابقات لیگ جام حذفی خلیج‌فارس در خرمشهر

متولی اعلام زمان آغاز این دور از مسابقات لیگ جام حذفی در خرمشهر فدراسیون فوتبال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: متولی اعلام زمان آغاز این دور از مسابقات لیگ جام حذفی در خرمشهر فدراسیون فوتبال است اما بر اساس اعلام آقای ساکت در جلسه اخیر سوم یا نهم خرداد زمان احتمالی آغاز مسابقات در خرمشهر خواهد بود.
 امین صابری افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، منطقه آزاد اروند، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با موضوع برگزاری لیگ جام حذفی در خرمشهر برگزارشده است.
 وی گفت: در این جلسات مقرر شد تا ۱۵اردیبهشت تمام نواقص ظاهری و زیربنایی مرتفع بشود همچنین منطقه آزاد اروند نسبت به خریداری و نصب سیستم روشنایی ورزشگاه اقدام کند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر افزود: درزمینهٔ فرهنگی مقرر شد تا کمیته فرهنگی با حضور مسئولان فدراسیون تشکیل جلسه بدهد که در آن برنامه‌های فرهنگی مرتبط با سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی رزمندگان در سوم خرداد تدوین شود.
صابری با تقدیر از خدمات شرکت نفت و گاز اروندان به ورزش شهرستان خرمشهر، گفت: شهرستان خرمشهر برای نخستین بار میزبان مسابقات فوتبالی در چنین سطح کشوری است.
 وی افزود: شرایط برای برگزاری لیگ جام حذفی در خرمشهر فراهم است، همه مسئولان در خرمشهر و استان خوزستان حتی در فدراسیون و وزارت برای برگزاری این دور از مسابقات در خرمشهر آمادگی و هم‌افزایی خوبی دارند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.