زنجان؛

افزایش 10 درصدی نرخ بازار میوه و تره‌باردر زنجان

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بارفروشان زنجان از افزایش 10 درصدی نرخ بازار میوه و تره‌بار زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هاشمی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته بازار میوه و تره‌بار زنجان دارای نوساناتی در بخش‌های مختلف میوه، صیفی‌جات و سبزیجات بوده است.

وی تعداد واحدهای فعال زیر نظر اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجانی را یک هزار و 200 واحد اعلام کرد و اظهار داشت: 400 واحد دارای پروانه و بقیه بدون پروانه هستند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بارفروشان زنجان از با اشاره به افزایش 10 درصدی مجموع قیمت‌های بازار میوه و تره‌بار زنجان افزود: این افزایش قیمت در برخی از اقلام همچون موز و گوجه فرنگی وجود دارد، اما قیمت نوبرانه‌هایی همچون گوجه درختی و چغاله کاهش یافته است.

هاشمی با بیان اینکه قیمت روز کرفس در بخش عمده فروشی 400 تومان و سبزی یک هزار و 300 تومان است، تصریح کرد: همچنین قیمت سیب زمینی تازه یک هزار و 300 تومان و سیب زمینی انباری نیز 400 تومان است.

وی در ادامه قیمت گوجه درختی را 20 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون در بازار زنجان چغاله با قیمت 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان همچنین قیمت موز را 5 هزار و 800 تومان اعلام و اظهار داشت: قیمت پرتقال خونی نیز 3 و 500 تومان و قیمت پرتقال تامسون 2 هزار و 800 تومان است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.