بندرعباس؛

راه اندازی ایرلاین اختصاصی در قشم

راه اندازی ایرلاین اختصاصی در جزیره قشم در جلسه مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرعامل و مالک اصلی شرکت هواپیمایی "بمباردیه" کانادا مورد توافق طرفین قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباسمدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توافق در زمینه راه اندازی ایرالاین اختصاصی در قشم با شرکت کانادایی – فرانسوی "بمباردیه" در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی انجام می شود و تمام نیازهای مربوط به این ایرلاین از جمله تعمیر و نگهداری و لوازم مصرفی آن باید به منطقه آزاد قشم منتقل شود.
حمید رضا مومنی افزود: راه اندازی ایرلاین اختصاصی در قشم و ارتباط این منطقه با نقاط مختلف جهان با توجه به جایگاه بسیار مهم اقتصادی این جزیره، برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.
 مدیرعامل شرکت هواپیمایی بمباردیه با 57 درصد سهام این شرکت نیز علاقمندی خود را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف منطقه آزاد قشم به ویژه در بخش هواپیمایی اعلام کرد.
  پیر بودوئن ، پس از اطلاع از ارتباط قشم با محوریت پل و ایجاد خط زمینی و ریلی از روی این پل، اظهارعلاقمندی کرد که در این طرح مهم اقتصادی به ویژه ایجاد 120 کیلومتر ریل راه آهن با منطقه آزاد قشم همکاری داشته باشد.
 شرکت بمباردیه اروسپیس (Bombardier Aerospace) یک شرکت هوافضای کانادایی – فرانسوی است که به‌عنوان شرکت تابعه‌ای از گروه بمباردیه، توسط جوزف آرماند بمباردیه، در شهرک والکور، کبک کانادا تاسیس شده است.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.