اردبیل؛

پایین بودن درآمد مردم اردبیل از میانگین کشوری

سخنگوی حزب کارگزاران دفتر استان اردبیل گفت: بر اساس آمار اعلامی نهادهای رسمی کشور، درآمد مردم اردبیل کمتر از نصف میانگین کشوری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یعقوب عزیززاده تصریح کرد:نتیجه پایین بودن درآمد فقر و بیکاری در این استان است.

وی افزود: امروز آرزوی مردم اردبیل رسیدن به حداقل میانگین درآمد کشور است آن هم در وضعیتی که حتی میانگین درآمد کشور نیز کمتر از سطح جهانی است.

سخنگوی حزب کارگزاران دفتر استان اردبیل با تأکید به اینکه در هفت سال گذشته افراطی‌گری‌ها تحریم‌ها را به دنبال داشت، متذکر شد: هر چند قبلاً قطعنامه‌ها کاغذ پاره عنوان می‌شد اما دولت روحانی تلاش و سختی بسیاری متحمل شد تا بخشی از تحریم‌ها را از بین ببرد.

عزیززاده با بیان اینکه عملکرد افراطی حتی یک نماینده کل دولت را متأثر می‌سازد، تصریح کرد: این اظهارات افراطی که اصلاحات را جدای از دین می‌دانند به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی اصلاحات را همراه با انقلاب و دین و ولایت دانست و تأکید کرد: به دلیل رد صلاحیت‌های متعدد اصلاح‌طلبان امروز به دنبال حمایت از نامزدهایی هستیم که بتوانند با حضور در مجلس توسعه استان را دنبال کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
همیشه اردبیل در صدر جدول وصول مطالبات دارایی در کشور است