اردبیل؛

راه اندازی زیباترین مسیرهای گردشگری کشور در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی فاز نخست مسیر پیاده‌شهر سرعین آغاز شد، گفت: زیباترین مسیرهای گردشگری کشور در سرعین عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در آیین کلنگ‌زنی مسیر پیاده‌شهر سرعین اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی فاز نخست مسیر پیاده‌شهر سرعین آغاز شد که تلاش و جدیت بر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه مهم در شهرستان است.

وی از پایان این پروژه در یک ماه آینده خبر داد و گفت: طرح پیاده‌شهر سرعین یکی از راه‌های تحقق توریسم سلامت در شهرستان بوده و می‌تواند زمینه‌ساز رونق و توسعه گردشگری سلامت در شهر توریستی سرعین شود و زمینه‌ساز ورود هر چه بیشتر گردشگران و مسافران ‌این منطقه شود.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: با تامین زیرساخت‌هایی چون پارکینگ، فضای سبز، خط حمل و نقل شهری و سایر امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز تمامی این مسیر پیاده‌شهر خواهد شد و برای استفاده عموم به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری با بیان اینکه به یقین با راه‌اندازی این مسیر یکی از زیباترین مسیرهای گردشگری کشور در سرعین عملیاتی می‌شود، افزود: این امر می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در سرعین شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.