شیراز؛

لزوم استفاده از همه ظرفیت های موجود برای برقراری امنیت

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در راستای برقراری امنیت مطلوب در جامعه استفاده كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی در جمع كاركنان انتظامی شهرستان های داراب و زرین دشت بیان كرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی و قانونی ایجاد امنیت در جامعه را برعهده داشته و بستر ساز امنیت است.  
وی ادامه داد: برقراری امنیت مطلوب توسط پلیس با اصل های توكل بر خداوند، پشتیبانی مردم، مدیریت مبتنی بر اخلاق مداری و همچنین جامعه محوری محقق خواهد شد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شكست نظامیان آمریكایی در واقعه طبس تصریح كرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد توطئه های مختلف در صدد ایجاد ناامنی در كشور هستند كه در این راه همواره ناكام خواهند ماند و واقعه طبس نیز نشان دهنده عنایت ویژه خداوند به رزمندگان اسلام بود.  
گودرزی با تأكید بر اینكه ایران امن ترین كشور منطقه است، گفت: این امنیت با تلاش های نیروهای امنیتی و پشتیبانی مردم از آنها تحقق یافته است.  
وی با تأكید بر اصل آموزش در بین كاركنان نیروی انتظامی، افزود: آموزش ها باید مستمر و كاربردی باشد تا اثر بخشی و اثر گذاری خود را نشان دهد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تقویت روحیه دین باوری و نظم و انضباط را در بین كاركنان بسیار مهم دانست و گفت: باید با انجام اقدامات مناسب، اقتدار سازمانی خود را افزایش دهیم.  
گودرزی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تعدادی از شهرستان های استان، افزود: همه تمهیدات و اقدامات لازم در راستای برقراری امنیت انتخابات انجام گرفته است.  
وی تصریح كرد: مأموران نیروی انتظامی تأمین كننده امنیت انتخابات هستند و هیچ گونه دخالتی در انتخابات نمی كنند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار