بزرگترین مجمع فعالان حوزه سلول های بنیادی در نمایشگاه علوم و فناوری

دبیر ستاد توسعه سلول های بنیادی گفت: 30 اردیبهشت نمایشگاه علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در تهران برگزار می شود.

امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه سلول های بنیادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 30 اردیبهشت نمایشگاه علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی که در واقع بزرگترین مجمع فعالان حوزه سلول های بنیادی ایران است در تهران برگزار می شود.

وی افزود: مدل برگزاری آن به صورت جشنواره است و شامل 5 قسمت می شود که قسمت اول، کنگره بین المللی سلول های بنیادی است که سخنرانانی از کشورهای اروپایی و آمریکایی و همچنین کشور های هم جوار در آن حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: قسمت دوم قدردانی از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی در کشور است که در اسفند 94 برگزار شد و در قسمت سوم برای اولین بار فن بازار سلول های بنیادی را خواهیم داشت که در آن محققان برای پیشرفت علم در کشور با هم همکاری می کنند.

حمیدیه در پایان گفت: در قسمت چهارم جایزه ملی سلول های بنیادی را داریم که حدود 7 ماه روی آن کار کرده ایم و قسمت پنجم کانون اندیشه و نوآوری است که برنامه آن مهاجرت معکوس ایرانیان مقیم خارج از کشور است تا از حضور آنها در زمینه سلول های بنیادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار