یزد؛

اهميت زياد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرماندار مهريز: برگزارکنندگان انتخابات بایدامانتداران خوبی برای مردم باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيد محمد رستگاری گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اهميت زيادی است و بايد تمامی واجدين شرايط در آن مشاركت كنند  و برگزارکنندگان انتخابات  بایدامانتداران خوبی برای مردم باشند.

وی افزود: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تاكيد مقام معظم رهبری و موجب عزت و اقتدار كشور اسلامی است و از اهميت خاص برخوردار است .

فرماندار مهريز اظهار داشت: تمامی برنامه ريزی ها طبق مقررات با قدرت و جديت در انتخابات مرحله دوم پيش بينی شده و آماده انجام اين ماموريت با همكاری همه متوليان امر هستيم .

رستگاری تصريح كرد: تمامی عوامل اجرايی ، نظارتی ، بازرسی و انتظامی و امنيتی به خوبی به وظايف خود آگاه هستند و قطعا شاهد برگزاری يک انتخابات منظم و باشكوه خواهيم بود .

فرماندار مهريز در ادامه ضمن برشمردن فضايل اعتكاف بر تحقق اهداف و ارزش های دينی و اسلامی با حضور مردم و بخصوص جوانان در بخش های مختلف تاكيد كرد .

رستگاری گفت: به بركت انقلاب اسلامی شاهد برگزاری باشكوه مراسم معنوی اعتكاف در شهر و روستاهای مهريز هستيم و بايد اين ارزش های معنوی همواره مورد عنايت قرار گيرد .

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار