اهواز،

توقیف 2 محصول در شهرستان دزفول

دو محصول غير استاندارد در شهرستان دزفول توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مديرکل استاندارد  و تحقيقات صنعتي  خوزستان گفت: اين دو محصول شامل 132 ليتر روغن کنجد و 20 ليتر روغن زيتون غير استاندارد است که توسط بازرسان استاندارد در دزفول توقيف شده است.

رضا دهدشتي زاده افزود : ارزش اين 2 محصول را  37 ميليون و 360 هزار ريال  اعلام کرد و افزود   پرونده اين تخلفات ج به اداره حقوقي و رسيدگي به شکايات اين اداره کل ارجاع داده شده است.

وي همچنين از همشهريان و هم استاني هاي عزيز خواست درصورت مشاهده کالاي مغاير با استاندارد و يا با کيفيت پايين تر از استاندارد مراتب را از طريق سامانه 1517 با اين اداره کل درميان بگذارند.

اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي خوزستان  با دارا بودن  88 آزمايشگاه اختصاصي و همکار با توان آزمون بيش از 800 فرآورده  در زمينه هاي کنترل کيفيت کالاهاي توليد داخلي ، صادراتي و وارداتي ،‌آسانسورها ، وسايل و تجهيزات شهربازي و پارکها ، آموزش مسئولين کنترل کيفي ، تدوين استاندارد ، آزمون کالاها ، توسعه و ترويج استاندارد وهمچنين کاليبراسيون وسايل سنجش ، ترازوها ، انگ فلزات گرانبها ، گاز اکسيژن ، مهد کودکها ، مصالح ساختماني ، نازل هاي سوخت و باسکولها و تاييد صلاحيت شرکتها و آزمايشگاي همکار  فعاليت دارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.