ارومیه؛

دشمن می خواهد اقتدار ایران را ازبین ببرد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی بااعلام اینکه دشمن به دنبال از بین بردن اقتدار ایران اسلامی است گفت: ایران امروز در اوج اقتدار قرار گرفته و در همه تصمیم گیری های منطقه ای نقش سازنده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام روحانی فر در جمع فرماندهان ونیروهای مرزبانی سلماس افزود: این اقتدار برای مردم ایران براحتی بدست نیامده است، بلکه در این راه از ایثار جان و مالشان دریغ نکرده اند.

وی با تصریح بر اینکه باید با بصیرت کامل در مسیر نظام و انقلاب در سایه ولایت و رهبری حرکت کنیم، اظهار کرد: در شرایط حساس امروزی مردم ما نسبت به گذشته بیشتر نیازمند توکل به خدا، داشتن رهبری مانند مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری از ولایت هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا همچنین گفت: تاکنون تمام توطئه های دشمن از قبیل ایجاد فتنه، انقلاب مخملی، نفوذ و ورود توطئه گران توسط مردم هوشیار، آگاه و بیدار ما خنثی شده است.

حجت الاسلام روحانی فر همچنین وحدت مردم ایران را یکی از مولفه های مهم نظام عنوان کرد و گفت: دشمنان به شکل های مختلف قومیتی و مذهبی درصدد هستند که اختلاف افکنی کننداما باوحدت مردم وهدایت مقام معظم رهبری این توطئه شوم دشمن ناکام مانده است.

وی همچنین محور نظام جمهوری اسلامی را معنویت، اخلاق و تقوا بیان کرد و یادآور شد: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی ، دیانت عملی و توجه به مبانی دینی و اسلامی است و در این مسیر با توجه به نیاز استان ها و برنامه ریزی کارشناسان، امور مربوطه پیگیری می شود.

حجت الاسلام روحانی فربه تعامل مرزنشینان و مرزبانان نیز اشاره کرد و گفت: امروز به واقع مرزنشینان خود مرزبان هستند و در سختی ها به کمک مرزبانان می آیند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.