تبریز؛

دولت و ملت ایران در حال حاضر در راس و صدر کشور های عزتمند و آزاد جهان قراردارند

دبیر ستاد اقامه نماز استان دولت و ملت ایران در حال حاضر در راس و صدر کشور های عزتمند و آزاد جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ضیایی در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه دولت و ملت ایران در حال حاضر در راس و صدر کشور های عزتمند و آزاد جهان است گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقدام یعنی عمل و تنها راه حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی گفت: توجه به نماز در ادارت باید در اولویت مدیران و کارکنان باشدو نباید کارخانجات کارگران را در انجام فرضیه نماز ممانعت کنند.

وی احداث نماز خانه در آزاد راه عوارضی بستان آباد را از جمله ضروریات خواند و افزود: زمین برای احداث نماز خانه از سوی خیر اهداء شده و به زودی نماز خانه در این مسیرها احداث خواهد شد.

قاری زاده فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه از تشکیل قرارگاه ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان بستان آباد خبر داد وافزود: تحقق سند تدبیر و توسعه شهرستان با محوریت اقتصاد مقاومتی در این ستاد مورد بررسی قرار می گیرد. وی بابیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با کسی تعارف نداریم افزود: برخی از ادارات باید به فکر بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات خود برای مردم باشند.

قاری زاده افزود: برخی از خدمات از سوی ادارات نیاز به جذب وصرف اعتبار ندارد و مدیران با درایت و برنامه ریزی می توانند مشکل مردم را حل کنند.

قاری زاده از روند روبه رشد ساخت و ساز غیر مجاز و ویلا سازی در شهرستان در حاشیه جاده ها و مزارع زراعی انتقاد کرد و افزود:دستگاههای مرتبط با این موضوع برخورد کنند و نگذارند زمین های زراعی که منبع تولید سرمایه و اشتغال است به غارت زمین خواران برسد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار