شیراز؛

رتبه نخست کشور در پاسخگویی به شکایات علوم پزشکی

رئيس بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه علوم پزشكي جهرم از برتری این اداره از بين دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد امين مهاجراني گفت: اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی جهرم موفق به کسب بالاترین رتبه از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد.
وی با اشاره به ملاک و شاخص‌های ارزیابی دانشگاه‌ها، کاهش تخلفات اداری ثبت شده، میانگین زمان پاسخگویی به شکایات، نسبت شکایات دریافت شده به رسیدگی شده، کاهش شکایات دریافت، کاهش تعداد کارکنان متخلف، میزان ارتقا رضایت مردم، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اجرای برنامه‌های ارتقا سلامت اداری را از جمله این معیارها دانست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به همکاری واحدهای رسیدگی به شکایات سایر معاونت‌ها در تحقق این مهم اشاره کرد و افزود: این اداره با اقداماتی همچون راه اندازی سامانه متمرکز رسیدگی به شکایات، تشکیل تیم ویژه نظارت و انجام نظارت در ساعات اداری و غیر اداری و حتی در ساعات نیمه شب و اقدام فوری در جهت رفع مشکلات پرسنل و بیماران، ایجاد سامانه متمرکز نظارت و بازرسی و ثبت تمام نظارت‌های دانشگاه در این سامانه، ایجاد فرم متحدالشکل رسیدگی به شکایات و ایجاد نرم افزار چک لیست ارزیابی توانسته است به این رتبه دست پیدا کند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.