شیراز؛

محموله کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یك میلیارد و 400 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان فسا در اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق در محور های مواصلاتی با ایجاد تور ایست و بازرسی مقطعی اقدام به بررسی خودرو های عبوری كردند كه به یك دستگاه خودرو کامیونت مشكوك  شدند.
وی اظهار كرد: پس از متوقف كردن خودرو  کامیونت و بازرسی از آن 8 هزار 4۶۴ عدد کمپوت، 8هزار و ۳۵۲ قالب صابون، یك هزار و 296 عدد چای، 12 هزار عدد نوشیدنی، ۹۶۰ عدد شیرعسل، ۱۱۲ عدد روغن زیتون، ۴۲۴ بسته آدامس و ۱۹۴ عدد نسکافه و  ۳۰ عدد کافی میت كشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی ‌خاطر نشان كرد: ارزش این محموله كالای قاچاق بیش از یک ملیارد و 400 ملیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ شیبانیان در هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: با توجه به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، یكی از اولویت های انتظامی شهرستان فسا مبارزه و برخورد شدید با قاچاق كالا و ارز و افراد سود جو است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.