گشایش نمايندگي اداره ميراث فرهنگي در شهرستان داورزن خراسان رضوي

نمايندگي اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در شهرستان داورزن استان خراسان رضوي در مراسمي با حضور فرماندار داورزن و مسئولان اداره كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، معاون پشتيباني و توسعه مديريت اداره كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي در حاشيه اين مراسم با اشاره به اهميت توسعه و تقويت ماموريت هاي سه گانه اين اداره كل در شهرستان هاي مختلف استان گفت: با افتتاح اين نمايندگي در شهرستان داورزن برنامه هاي توسعه اي و ماموريت هاي مهم اين اداره كل در ورودي استان افزايش خواهد يافت.

محمد صالح نيا افزود: با توجه به تاكيدات مدير كل و نيز با توجه به اين كه داورزن يكي از شهرهاي مهم ورودي به استان است كه از آن به عنوان ميقات الرضا (ع) نيز نام برده مي شود افزود: يكي از موضوعات مهمي كه دراين شهرستان به عنوان شهرستان ورودي استان به دنبال آن هستيم، معرفي هرچه بهتر جاذبه اي گردشگري، آثار و بناهاي تاريخي و ظرفيت هاي مختلف اين استان است.

در پايان اين مراسم، ناصر منتظري به عنوان مسئول نمايندگي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در شهرستان داورزن معرفي شد.

موضوعات مربوط به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در شهرستان داورزن تا پيش از اين توسط اداره ميراث فرهنگي سبزوار پيگيري مي شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.