اصفهان؛

نکوداشت اصفهان فرصتی برای معرفی اصفهان به دنیا

برنامه‌هايي نظير هفته نكوداشت اصفهان مي‌تواند تمام شخصيت اين شهر را آنطور كه شايسته آن است به دنيا معرفي کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دانشمند برجسته و صاحب نظر حوزه گردشگری ایران با اشاره به برنامه‌هاي هفته نكوداشت اصفهان اظهار كرد: با وجود اينكه بسياري از برنامه‌هاي ويژه اين هفته را نديدم اما از شنیدن برنامه‌هايی که تدارك ديده شده بسيار راضي و خشنود هستم.
پرفسور جعفر جعفري گفت:شهردار و ساير همكارانشان براي برپايي و نكوداشت اصفهان همدل و يكصدا شده‌اند و این مركز هنر ايران ،مهد تمدن و نماد بسيار خوب ايران را به جهانیان نشان دادند.
استاد دانشگاه ویسکانسین آمریکا تصریح کرد:هفته نکوداشت اصفهان، نصف جهان را به خود شهروندان این شهر نیز معرفی می‌کند چرا که هنوز بسياري از اصفهانی‌ها، اين شهر را آنطور كه بايد نمي‌شناسند.
وي افزود:با برگزاري برنامه‌هايي چنین با کیفیت نظير هفته نكوداشت اصفهان در مدتی كوتاه مي‌توان تمام شخصيت اين شهر را آنطور كه شايسته آن است، به دنيا معرفي كرد.
گفتنی است پروفسور جعفر جعفری متولد اصفهان و دارای سوابق تحصیلی همچون کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان، کارشناس ارشد مدیریت هتل از دانشگاه کارنل آمریکا، دکترای انسان‌شناسی از دانشگاه مینه‌سوتای آمریکا و دکترای افتخاری از دانشگاه دو له ایلز بالرز اسپانیا است.
 وی در سال 2005 برنده جایزه اولیس از سازمان جهانی گردشگری WTO شد که هر ساله تنها به یک نفر اعطا می‌شود. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.