بندرعباس؛

اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج

برنامه های فرهنگی هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران و بسیج در هرمزگان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران هرمزگان با تاکید بر مطالعه کتب شهید مطهری و ترویج تفکر وی گفت: دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی تفاوتی در جوامع اسلامی هستند.
حجت الاسلام رستگار با تاکید بر معرفی اسلام ناب به مردم و جوامع افزود: ولایت فقیه امری عقلانی است و باید جوانان را با اندیشه های ولی فقیه آشنا کرد.
وی با اشاره به حملات تروریستی و گسترش نا امنی در اروپا گفت: کشور ما به برکت ولایت فقیه و ولایتمداری مردم و خون شهدا امن ترین کشور دنیا محسوب می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران هرمزگان اعتقاد و معنویت را 2 عامل مهم استحکام سپاه پاسداران عنوان کرد و افزود: ارتقاء معنویت و بصیرت پاسداران کشور زمینه ساز امنیت ایران شده است.
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان مهمترین برنامه‌های این هفته را برگزاری مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، نشست‌های بصیرتی و سیاسی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس در مدارس، مسابقه مقاله‌نویسی و مسابقه وبلاگ‌نویسی عنوان کرد.
حسن ابراهیمی افزود: برگزاری محفل روشنگری، اجرای برنامه های هیأت منتظران موعود، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، کوهپیمایی اردو های فرهنگی و محفل انس با قرآن، دیدار با ائمه جمعه و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران به‌ویژه شهدای معلم را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.
11 تا 18 اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نام گذاری شده است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.