ششمین جشنواره استانی پروژه های علمی جابرابن حیان امروز در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جشنواره جابر ابن حیان هر سال با هدف یادگیری طرح محور وفعال کردن قوه تفکر و تخیل دانش آموزان و تقویت میل به یادگیری در دانش آموزان در دوره ابتدایی برگزار می شود.
کرم پور افزود : آموزش تئوریک به دانش آموزان نسل چهارم نظام جمهوری اسلامی به تنهایی نمی تواند اهداف تربیتی و آموزشی کشور را محقق سازد و دانش آموزان باید با آموزش های پروژه محورآشنا شوند.
وی با تاکید بر آموزش مهارت محور و دانش همراه با فناوری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بر این اساس باید همه توان و ظرفیت را بر آموزش کاربردی دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی به کار گرفت.
معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز با اشاره به مشارکت 60 درصدی مدارس استان در طرح های جشنواره جابرابن حیان گفت: 18 هزار و459 طرح دانش آموزی در مرحله آموزشگاهی ،7 هزار و 240 طرح در مرحله منطقه ای و 106 طرح نیز به مرحله استانی جشنواره راه یافته است.
عباس نسب افزود: بیش از 3 هزار و 500 معلم به عنوان راهنما و بیش از هزار و 300 مدرسه در سراسر استان در طرح جابر ابن حیان مشارکت داشتند.
وی گفت: سهمیه کشوری هرمزگان در جشنواره جابراین حیان 5 طرح است که مرحله کشوری جشنواره و نمایشگاه جابرابن حیان مرداد امسال در تهران برگزار می شود.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.