شهرکرد؛

پایان مهلت تبليغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

همزمان با سراسر کشور، مهلت تبليغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختياری پايان يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سراسر کشور، مهلت تبليغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان بروجن و شهرستان های اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار، از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۹ اردیبهشت، ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات پايان يافت.  

تبليغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، بر اساس قانون، از دوم ارديبهشت ماه جاری آغاز شده بود.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فردا جمعه ۱۰ ارديبهشت، همزمان با سراسر کشور، در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان بروجن و شهرستان های اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار، در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياری گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامي در دو حوزه انتخابيه استان، ۳۴۴ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از اين تعداد، ۲۴۸ شعبه براي حوزه انتخابيه شهرستان های اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ، و ۹۶ شعبه براي حوزه انتخابيه شهرستان بروجن است.

خدابخش مرادي افزود: شش هزار نفر عوامل اجرايي، نظارتي، امنيتي و انتظامي نیز در برگزاري اين مرحله از انتخابات مشاركت دارند.

به گفته وی؛ تنها كساني مي توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شركت كنند كه در مرحله اول يا در هيچ حوزه اي رأي نداده که شامل افرادی هم که برای این مرحله به سن قانونی رسیده اند می شود، و يا رأی خود را در همان حوزه اي كه انتخابات به مرحله دوم راه یافته است، به صندوق انداخته باشند.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های شهركرد، سامان و بن، و شهرستان لردگان، در مرحله اول (جمعه ۷ اسفند ۹۴)، انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.