اراک؛

برپایی ۷۰۸ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۷۰۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار ، دور دوم انتخابات مجلس دهم در سه حوزه انتخابیه استان مرکزی ، آرا را دریافت می کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حسن بیگی گفت : دور دوم انتخابات مجلس دهم در استان مرکزی در شش شهرستان از ۱۲ شهرستان این استان در قالب سه حوزه انتخابیه برگزار می شود و ۷۰۸ شعبه اخذ رای در این شش شهرستان برای رای گیری دایر خواهد بود.
وی افزود: سه حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب»، «ساوه و زرندیه» و «شازند» در استان مرکزی، میزبان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم در روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه برای اجرای انتخابات ۱۰ هزار نفر در این سه حوزه انتخابیه دست اندر کار هستند، افزود: در این دوره نیز همچون انتخابات گذشته عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی همکاری دارند که این عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی برای همکاری در انتخابات ۱۰ اردیبهشت ماه آموزش خواهند دید.
حسن بیگی با اشاره به افراد واجد شرایط در انتخابات، گفت: افرادی که از تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۷۷ به قبل متولد شدند در این دوره انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.
رئیس انتخابات استان مرکزی  ادامه داد : افرادی که در مرحله اول موفق به رای دادن نشده اند در دوره دوم می توانند در انتخابات شرکت کنند.
وی گفت: در دور دوم انتخابات مجلس دهم نیز همچون دور اول، شش كمیته ستاد انتخابات استان مرکزی در حوزه پشتیبانی، اطلاع رسانی و فرهنگی، حراست، فناوری اطلاعات، امنیتی و حقوقی مجددا كار خود را آغاز كرده و نشست های ستاد اجرایی در سه حوزه میزبان مرحله دوم انتخابات آغاز شده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.