کرمانشاه؛

توانایی بالقوه کرمانشاه برای هرگونه سرمایه گذاری

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه مستعد هرگونه سرمایه گذاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی در دیدار با گروهی از سرمایه گذاران ایتالیایی با اشاره به ظرفیت‌های استان جهت هر گونه سرمایه گذاری گفت: این استان در اکثر زمینه ها مستعد سرمایه گذاری است و مدیریت استان نیز آمادگی این را دارد که از هر گونه سرمایه گذاری در این استان حمایت کند.

وی افزود: استان کرمانشاه بواسطه بارندگی های مناسب از استان های پر باران و غنی در زمینه میزان آب است، بنابراین هرگونه سرمایه‌گذاری در زمینه های کشاورزی توجیه پذیر و سودآور است.

رازانی ادامه داد:آنچه این نگاه را تقویت می‌کند طرح بزرگ گرمسیری است که از طریق حفر 50 کیلومتر تونل900میلیون متر مکعب آب رودخانه سیروان در استان کردستان به مناطق غربی استان منتقل می شود که نیمی از این میزان آب سهم استان کرمانشاه است و در این مناطق صرف طرح های کشاورزی می شود.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های ما توسعه کشت های گلخانه ای است که علیرغم اقلیم مناسب و مطلوب فقط 38 هکتار از اراضی استان به این کشت اختصاص یافته است، اما عزم جدی داریم که گام های بلندی در این زمینه برداریم که از قبال آن به توسعه کشاورزی، صرفه جویی آب، اشتغال، درآمدزایی و کیفیت محصول نیز توجه داشته باشیم و از هر گونه سرمایه گذاری در این زمینه حمایت های ویژه خواهیم داشت.


انتهاي پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.