کرمانشاه؛

آمادگی سه هزار و 500 نيرو برای محافظت از آراء مردم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نيروی انتظامی برای محافظت از آراء مردم در 657 شعبه اخذ رأی، سه هزار و 500 نيرو را بکار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: نيروی انتظامی برای محافظت از آراء مردم در 657 شعبه اخذ رأی، سه هزار و 500 نيرو را بکار خواهد گرفت و  در برخی حوزه های رأی گيری به فراخور محلات و جمعيت، نيروهای بيشتری استفاده می شود.
وی افزود: پيش بينی های لازم برای حضور پليس در روز برگزاری دومين مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه کرمانشاه و سنقر و کليايی، بصورت محسوس و نامحسوس انجام شده است و اگر تخلفاتی صورت گيرد برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در مرحله اول فرايند انتخابات در بحث تبليغات محيطی تخلفاتی داشته ايم، اما در دور دوم تعرضاتی به برخی از ستادها از جمله پاره کردن پوستر و بنر و همچنين پرتاب سنگ صورت گرفته است که چهار نفر در اين رابطه دستگير شده اند.
سردار امان اللهی يادآور شد: پليس با تخلفات مشهود، برابر قانون برخورد قانون می کند اما اگر تخلف غير مشهود باشد تنها در صورت وجود شاکی وارد عمل خواهد شد.
وی خريد و فروش رأی را جرم عنوان کرد و بيان داشت: پليس بصورت محسوس و نامحسوس، شعبات اخذ رأی را رصد کرده و برخوردهای لازم را اعمال می کند و مردم نيز درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مرکز فوريت های پليسی 110 اطلاع دهند تا رسيدگی در دستور کار قرار گيرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : کانديداهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز  در چارچوب قوانين و مقررات به فعاليت بپردازند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، آمادگی ، نیرو ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
باعرض سلام و خسته نباشید .من محصلم'سال نهم' وامسال انتخاب رشته دارم ینی دوروز دیگه
ازتون خواهش میکنم اگه دبیرستان نیروی انتظامی یا رشته نظامی در تهران وجود داره ب من بگید به هر کی ک میگم عاشق این رشتم و دوس دارم تونیروی انتظامی باشم همش بهم میگه مگه دخترم پلیس میشه اگه بخوای پلیس شی یا باید توگشت ارشادباشی یا پشت کامپیوتر ولی من عاشق هیجان و کارای سخت پلیسی ام و اونقد علاقه و توانایی توخودم میبینم ک همه سختیشو ب جون میخرم من فقط میخوام از پایه تو این رشته باشم خواهش میکنم جوابمو بدین تنها امیدم ب شماس من فقط تاشنبه وقت دارم برام دعا کنین