اردبیل؛

افتتاح بیش از 75 واحد تولیدی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح بیش از 75 واحد تولیدی با اشتغال بالغ بر 453 نفر در سال گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حامد عاملی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از افتتاح بیش از 75 واحد تولیدی با اشتغال بالغ بر 453 نفر در سال گذشته در استان اردبیل خبر داد و گفت: در سال 94 ، 627 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن در استان اردبیل سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: در سال گذشته 294 مورد درخواست سرمایه گذاری با ارزش بالغ بر 31 هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است که در صورت تحقق این میزان از سرمایه گذاری شاهد اشتغال بیش از 11هزار و 150 نفر در استان اردبیل خواهیم شد که تحقق این میزان از اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند همت بالای بخش خصوصی و همکاری سازمان های ذی صلاح است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: علاوه بر آن 30 واحد صنعتی و معدنی نیز درخواست خود را مبنی بر توسعه طرح های خود به سازمان صنعت و معدن و تجارت ارایه داده اند که انجام این طرح ها نیازمند 700میلیارد ریال اعتبار می باشد که اتمام این پروژه های توسعه ای اشتغال 452 نفر را در پی خواهد داشت.

عاملی در خصوص وضعیت فعلی کارخانه های سبلان پارچه و شیر آلات قهرمان گفت: شرکت سبلان پارچه در حال حاضر به صورت استیجاری توسط شرکت سیوان مشغول فعالیت بوده و هم اکنون 650 نفر بصورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند و بزودی با افزایش تولید و تکمیل زنجیره تولید شاهد افزایش محصولات و اشتغال خواهیم شد.

وی افزود: شرکت شیر آلات قهرمان در حال تکمیل سالن های تولید و محوطه های کارخانه می باشد که بزودی ماشین آلات فاز اول برای نصب و راه اندازی به کارخانه منتقل شده و فاز اول خط تولید کارخانه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار