پیروزی آبی اناری ها برابر بتیس

صدر همچنان دست به دست می شود

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با دو گل از سد تیم رئال بتیس عبور کند و جایگاهش را دوباره پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از پیروزی های امشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لالیگا ، تیم بارسلونا نیز موفق شد میزبانش رئال بتیس را با دو گل شکست دهد و دوباره صدر جدول را از اتلتیکو پس بگیرد.
 
تیم میزبان یعنی رئال بتیس بازی را هجومی تر آغاز کرد، تا پیش از دهمین دقیقه بازی دو موقعیت خوب برای باز کردن دروازه بارسلونا و براوو داشت که ضربات آن ها راهی به داخل چارچوب نداشت. تا دقیقه 30 آبی اناری پوشان بارسلونا سعی داشتند بازی را آرام کنند و با کنترل توپ از سد دفاعی حریف عبور کنند.

دقیقه 35 وسترمن مدافع بتیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
در نهایت این نیمه گلی نداشت.
 
در نیمه دوم و دقیقه 50 بارسلونا به گل رسید. پاس در عمق مسی را ایوان راکیتیچ روی اشتباه خط دفاعی و آدان به گل اول کاتالان ها تبدیل کرد.

با این گل تغییری در روند بازی ایجاد نشد و تیم 10 نفره بتیس همچنان بی انگیزه بازی میکرد تا اینکه پای سوارز هم به گل باز شد.

دقیقه 81 و روی آفساید گیری اشتباه مدافعین بتیس لوئیس سوارز پاس در عمق مسی را وارد دروازه کرد تا آبی اناری ها خیالشان از پیروزی با 2 گلی که به ثمر رساندند راحت شود.

در دقیقه 90 و با مصدومیت کلودیو براوو، مارک آندره تراشتگن جایگزین او در درون دروازه بارسلونا شد.

در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر صفر خاتمه یافت تا بدین صورت شاگردان انریکه باز هم به جایگاه خود در صدرجدول بالاتر از دو تیم مادریدی بازگردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارسلونا ، بتیس ، لالیگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار