چین میزبان تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران

تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای آمادگی بیشتر جهت حضور در ریو ، اردوی مشترکی با تیم چین برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کادر فنی تیم ملی در نظر دارد با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین در تیرماه اردوی مشترکی را با تیم ملی والیبال بانوان چین برگزار کند تا ملی پوشان با آمادگی بالایی در پارالمپیک حاضر شوند.

این در حالی است که تیم ملی والیبال نشسته بانوان دومین مرحله اردوی آمادگی خود را از 10 اردیبهشت ماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور 17 بازیکن برپا کرده است و ملی پوشان زیر نظر مربیان به تمرینات تاکتیکی و فنی می پردازندو در پایان این اردو با تصمیم کادر فنی دو والیبالیست از جمع ملی پوشان حذف می شوند و اردوی سوم در خرداد ماه با 15 ورزشکار برگزار می شود.

مریم ایران منش در خصوص برگزاری این اردوی مشترک به خبرنگار ما گفت: چین از تیم های بزرگ و قهرمان جهان است و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و این اختلاف سطح رنکینگی باعث افزایش قدرت و تجربه ملی پوشان می شود و به کادر فنی کمک می کند تا در اردوهای باقی مانده تا ریو بر اساس شناخت نقاط قوت و ضعف بازیکنان در این دیدار برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم تلاش های ملی پوشان و کادر فنی با سکوداری در ریو به ثمر بشیند و شاهد درخشیدن تیم والیبال نشسته ایران در سطح جهانی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار